Tervehdys
Olen laittanut Ladan 1600 koneeseen 301 asteisen ja 12,3 nostavan nokan. Männät ovat remmiladasta. Loki laskettu 2,4 mm, jolloin männät tulevat 0,6 mm lokin yläpuolelle. Kansipahvissa on varaa.
Muille samankaltaista asennusta ajatteleville tiedoksi. Jos laitatte vakio venttiilit, niin kaikki ok. Mutta mulla on 40 mm imu ja 35 pako, jolloin systeemi ei enää pelaa.
Mäntiin on suurennettava kolot venttiilejä varten. Jyrsinkoneella tarpeeksi suurella tappiterällä, venttiilin halkaisija +2 mm. Venttiilinkolo samankeskeisenä, kun se männässä jo oleva venttiilikolo. Silloin teidän ei tarvitse pelata kolojen kanssa sinitarran painumia seuraten, vaan tulee kerralla valmis. Tietysti asennuksen jälkeen on tehtävä sinitarrakoe, ettei käy häverikkiä venttiilikoneistolle.
Jyrki-boy
Viriladan männät
- toktornivako
Re: Viriladan männät
Kyllä sen ventiilin kolon saa parhaiten osumaan kohdalle ventiilistä tehdyllä jyrsin työkalulla (venttiiliin juotettu teräpala)
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
- START
- Lada kerhon jäsen
jep. tämä on täyttä faktaa.
kaikki toimii niin kauan bolt on kun on vakio venat.
kaikki toimii niin kauan bolt on kun on vakio venat.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- Toveri Sladimir
Hieman alkuperäistä isompaan venttiiliin tekee rälläkällä jyrsintäpinnat, niin hyvin uppoaa. Ei tarvii mitään kovapalateriä. Menee Mahlen mäntään kuin veitsi voihin.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
jyrki-boy oliko kantta yhtään madallettu?
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Tervehdys
Kansi on portattu muualla ja nokka-akselinpukki on tullut mukana, joten vinouksia ym. en tiedä. Vertailevaa mittausta minun vempeleillä ei voi tehdä, tai voi, mutta lopputulos on mitä sattuu.
Kone on kasassa. Auto johon kone tulee on vielä kesken. Hiukkasen pitää rälläkän laulaa, jotta homma on ok. Katsotaan sitten.
Jyrki-boy
Kansi on portattu muualla ja nokka-akselinpukki on tullut mukana, joten vinouksia ym. en tiedä. Vertailevaa mittausta minun vempeleillä ei voi tehdä, tai voi, mutta lopputulos on mitä sattuu.
Kone on kasassa. Auto johon kone tulee on vielä kesken. Hiukkasen pitää rälläkän laulaa, jotta homma on ok. Katsotaan sitten.
Jyrki-boy