Ps:Jos joltakulta löytyis tollanen(suora) konepelti niin ostaisin mielelläni jos on lähellä urjalaa.
Konepellin sopivuus
Konepellin sopivuus
Mitenkäs se on sopiiks toi 2105:sen konepelti 2107:kaan Ilman väkivaltaa
Ois tarkotus muokata ilmanotto järjestelmää
ja siihen ois suora konepelti(mielestäni 2105:sen konepelti on suora ilman pokkauksia korjatkaa jos olen väärässä) parempi kun toi 2107:kan pokattu?
Ps:Jos joltakulta löytyis tollanen(suora) konepelti niin ostaisin mielelläni jos on lähellä urjalaa.
Siperia opettaa...
Re: Konepellin sopivuus
Kyllä tuossa 2105:ssa on myös pokkaukset. Katso ladainfosta. En erota ovatko jopa just samanlaiset kuin 2107:ssa.Lada ukko kirjoitti:Mitenkäs se on sopiiks toi 2105:sen konepelti 2107:kaan Ilman väkivaltaaOis tarkotus muokata ilmanotto järjestelmää
ja siihen ois suora konepelti(mielestäni 2105:sen konepelti on suora ilman pokkauksia korjatkaa jos olen väärässä) parempi kun toi 2107:kan pokattu?
![]()
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- lada 1200s
- lada 1200s
- veli alexei
- Moderaattori
Kyllä mä Salosen ladan tiedän, on ihan nätti auto. Huomenna pitäis käydä kattoon 2105.sen peltii, joten taidan ottaa mitan mukaan varmuuden vuoksi.lada 1200s kirjoitti:Pitäs käydä joskus kattoon yhen salosen ladasta miten asian
laita on kun en muista. Se pyörii monesti sillä muuten urjalassa.
Itekin joskus.
Siperia opettaa...
- lada 1200s
Jep juu, mistäpäin urjalaa sitten olet?Lada ukko kirjoitti:Kyllä mä Salosen ladan tiedän, on ihan nätti auto. Huomenna pitäis käydä kattoon 2105.sen peltii, joten taidan ottaa mitan mukaan varmuuden vuoksi.lada 1200s kirjoitti:Pitäs käydä joskus kattoon yhen salosen ladasta miten asian
laita on kun en muista. Se pyörii monesti sillä muuten urjalassa.
Itekin joskus.
-
Ladisti86
-
Ladisti86