1700i koneeseen tuplakaasarit

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Jambero

1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja Jambero »

Elikkäs onko kukaan laittanut tuohon koneeseen tuplakaasareja? Mitä muutostöitä tuo mahtaa vaatia ?
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

no eikai se välttämättä muuta kuin imusarjan, kaasutinmallin pensapumpun (sähköinen tahi mekaaninen), ja kaasuvaijerin mahdolliset muutostyöt.

toinen juttu sitten onko sellaisenaan mitään hyötyä tai saako viritelmää kilpiin.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja micco »

pvdriver kirjoitti:no eikai se välttämättä muuta kuin imusarjan, kaasutinmallin pensapumpun (sähköinen tahi mekaaninen), ja kaasuvaijerin mahdolliset muutostyöt.
Ei bensapumppuakaan tarvi välttämättä vaihtaa. Riittää kun asentaa tarkoitukseen sopivan bensanpainesäätimen.
500whp.net
Jambero

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja Jambero »

Eihän sitä leimalle tarvii kaasareitten kanssa mennä ;D
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

no ei välttämäti vaan jos jotakin hyötyä haluut niistä niin vaatiipa melkeen niin isoja muutoksia ettei kehtaa leimalle vakioks vaihella. Erijuttu sitten jos ei tieliikenteeseen.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Maza8

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja Maza8 »

saako 1200:n kaasarin säädettyä 1700i koneen kanssa
Avatar
pressa
Viestit: 10423
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja pressa »

Joskushan noihin 1700 koneisiin on laitettu kaikki apulaitteet 1200 koneesta kun on "wanhaan" koppaan kone vaihdettu. Suorituskykyä kun haetaan niin ykköskurkun suutin isommaksi ja kakkosen kurkku mekaanisesti aukeavaksi...
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

No ei todellakaan saa hyväks, aivan liian pieni mehumaijja 1200:Sen kaasutin 1700:lle...
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Vastaa Viestiin