Moi, lisää pelitestauksia.
Hain juurin Tom Clancyn Ghost Recon pelin -joka on ilmeisesti saanut laajaa suosioita jossain piireissä, ainakin takavuosina.
Laneissahan sitä pelaillaan kai vieläkin antaumuksella ja siihen varmaan parhaiten soveltuukin
Kokeilin sitä yksinpelinä ja täytyy sanoa että aikas surkea tapaus. Vaikeustaso on helpoimmallakin tosi korkea ja siinä on käytännössä kuti ja laaki systeemi.
No pystyn minä semmoisen asenteen kanssa elämään, muttakun viholliset tuntuu näkevän seinän läpi kun taas ite ei voi kuin arvailla missä pirussa ne on. Toiseks, omalla äijällä on varmaan parkinson kun liikkuminen on niin vaivalloista. Muut omat äijät ei tee muutakuin kököttää paikalla ja ammuskelee jos joku sattuu nenän eteen. Sitten osuvat kyllä pirun hyvin, mutta kun itse ammuskelee niin kudit lentelee mihin sattuu.
Ei kiitos minulle.
Ghost Recon -peli imee
Ghost Recon -peli imee
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Kaikki tom clancyn pelit on ollu juurikin tuollasia että on haettu sitä realistisuutta noiden osumien kans ettei juosta vielä vaikka on jo lippaallinen selkään tyhjennetty... Mutta tuo ghost recon todellakin oli harvinaisen huonosti onnistunu niiden tiimi kavereiden puolesta jotka ei älyä tehä yhtään mitään. Ei itekkään kauaa jaksanu sitä sillon aikonaan pelailla. Mutta muut tom clancyn pelit on kyllä ollu hyviä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- veli alexei
- Moderaattori
Joo noi on just ihan guruille. Ei siis sovi mulle kun ei voi paljon rynniä. Tai voi mut hautuumaa kutsuu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.