paljolla myyt.

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
pölkkäri

paljolla myyt.

Viesti Kirjoittaja pölkkäri »

nappis ollut nyt viikon verran alla 5.kertaan jo yritetty ostaa en tienykkään että on jo noin ns."kuuma" malli :lol:
lada.h.s

Re: paljolla myyt.

Viesti Kirjoittaja lada.h.s »

Onhan ne "kuumia"! Minullekkin ( ja perheeni jäsenille ) on tultu Helmestä puhumaan! Ostoyrityksiä ei ole vielä vastaan tullut,
mutta vielähän noita kerkee tulemaan. Muuta positiivista keskustelua on kyllä ihmisten kanssa ollut!
Lada 1200L 1986 (MR)
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967 (MR)
Moskvitsh Elite 1.5SL 1982
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kanttiksen kanssa tätäkään ongelmaa ei onneksi ole. :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ei taida tosiaankaan olla Kanttiksella kysyntää. Tuollakin on ollut noita IsoPäästö 1600SL -vekottimia pari myynnissä jo jonkin aikaa.

Onneksi olen lähes kaikki Kanttikseni jo hävittänyt, mitä nyt tuo IIZI tuossa roikkuu. Onneksi on vara roikottaa. Ehkä sen joku joskus haluaa. 8)
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Uitukki
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Uitukki »

Niin ne ajat muuttuu. Toistakymmentä vuotta sitten koululaisena sai monet pilkat kuulla isän Ladasta. Nyt tästä samasta autosta saattaa tulla 1000€:n tarjouksia vaikkei se edes ole mitenkään viimesen päälle siisti. Saas nähdä millaisia tarjouksia tulee kun auto on maalattu jos se isä nyt saa sen maalautettua kuten on uhannu.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
konkelo

Viesti Kirjoittaja konkelo »

Multa ei ole kukaan yrittänyt ostaa samaraa (enkä kyllä myiskään.sen verran oon kiintynyt tähän :) ) mutta edelliseltä omistajalta joka asu oulussa olivat venäläiset yrittäneet kahteen kertaan ostaa, mutta aina kun silloinen omistaja oli sanonu hinnan niin olivat itänaapurit pitähneet liian kalliina :? onko kukaan kerholainen verrannut mitä esim auto.ru sivulla pyydetään jostain 110/samarasta/ 90 luvun takavedosta verrattuna meän netti autoon ? jos puhutaan yhtä vanhoista/uudehkoista ladoista mitä täällä on.

Mielestäni on hyvä vaan että varsinkin niistä "helmistä" kuten nappiksista pyydetään kunnon hinta niin ettei kukaan osta hyvin toimivaa klassikkoa miksikään pelto autoksi :-x
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
mush
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mush »

Minä sain pitkäkilpisen mustan 110:n perään Kehä 1:llä viime viikolla, meinasin kyllä että ostaako haluavat, vai onko 111 vain niin eksoottinen näky Suomen kilvissä? Ajoivat kehää pitkin alinopeutta ja kun farkulla painoin ohi niin tulivat perään. Olin menossa Kannelmäen Prismaan ja tulivat koko matkan perässä, mutta parkkihalliin eivät uskaltautuneet perässä.

Transportterin kyllä meinasivat venäläiset ostaa Liettuassa kerran kun olin rajalla tietullitarraa ostamassa. Melkein väkisin, hyvä että päästivät lähtemään eteenpäin, viittelöi vielä perään. Oli tyhjä hinausauto ja autotraileri pojilla ja kotiinpäin menossa jo, liekö autonhakumatka Saksaan mennyt pieleen? Oma auto kattoon asti täynnä kamaa ja kotiin 800km - ei tullut kauppoja.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
pölkkäri

Viesti Kirjoittaja pölkkäri »

paras kun meidän pihan koti ryss...venäläisellä joka itse ajaa tankkeri kokosella saksalaisella luxus kiesillä.näki nappiksen tuli pyörimään sen ympärille aivan "mehuissaan" :lol:
Vastaa Viestiin