Kysyin Motonetista 2000 vm Samaraan takaluukun kaasujousia. Käskivät tarkistaa onko 300 N vai 350 N jouset. Alkuperäisissä ei ollut Newton merkintää, ainoastaan tälläinen lukema 2108-63080 15.
Onko kellään tietoa kummat Motonetin jousista käy?
samaran takaluukun kaasujouset
Re: samaran takaluukun kaasujouset
En tiennyt edes niitä olevan kahdenlaisia. Minulle tuli nähtävästi ne jäykemmät,m koska luukku tuli hankalaksi sulkea. Vaihdoin toisen tilalle vanhan ja nyt on sopivan jäykkä, aukeaa ja sulkeutuu helposti.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: samaran takaluukun kaasujouset
Moi,
Mulle tuli myyjän sanomana ne 300 N kaasumännät ja suorastaan rajusti nostavat luukun ylös varsinkin kesällä. Ovat olleet kai jo 10 vuotta ja hyvin pelittää edelleen.
Toi Samaran takaluukku on kevyt verrattuna länsiautojen vastaaviin niin että siinä kyllä pärjäisivät vähän heikommatkin kaasumännät.
Mulle tuli myyjän sanomana ne 300 N kaasumännät ja suorastaan rajusti nostavat luukun ylös varsinkin kesällä. Ovat olleet kai jo 10 vuotta ja hyvin pelittää edelleen.
Toi Samaran takaluukku on kevyt verrattuna länsiautojen vastaaviin niin että siinä kyllä pärjäisivät vähän heikommatkin kaasumännät.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.