Sytytyspuolan vaihto?

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Gri.

Re: Sytytyspuolan vaihto?

Viesti Kirjoittaja Gri. »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Mitä ihmettä siellä höpötetään??

Onkohan siellä päässä kaikki ihan kotona vai onko päässä mitään? Vai ei viitsitä vastata mistä se mahdollinen vika johtuu! Meinatteletko että etäneuvonta on helppoa? Luuletko antaneesi kaikki tarvittavat tiedot että edes voitaisi vastata? Mieti vähän!

Kyselet mitä kyselet ja jotkut kyllä täällä ovat ihan tosiaankin ovat auttaneet ja pähkänneet avuksesti noita juttuja. Sitten kehtaat Vhithuilla näille ihmisille. Voit olla varma että moni ei enää vuoksesi viitsi vaivautua mihinkään eikä juuri kustakaan kysymyksiesi suuntaan. Ja tämähän näyttää sinulle kelpaavan hyvin, koska nämä kusensakääntäjät ovat mitä lie nimiä heille keksitkin. Ihme kun et vielä huijareiksi hauku.

Todella hyvää jatkoa ja kivoja korjauksia. Onnea en toivoa.

Kiinnostaa kuuleppa ihan hitosti mitä mieltä sinä tästä asiasta olet, lue itse ( jos osaat ) viestit läpi ja katso kuka sen hitsi aloitti, se on suinkaan ollut minä, mutta kyllä täältä takas tulee sit aina jossain vaiheessa, ihan sama munpuolesta just sunlaisiltas pelleiltä pitäisi ottaa kunnon Venäläiset Ladat pois, pilaatte vain maineen, sori en minäkään hyvää toivo kaltaisellesi dorkalle!!!
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Hyvin puola vaihtuu.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ja eräiden maine kasvaa. Minun maineeni ei tuollaisista YlistysSanoista onneksi mihinkään enää muutu. Olen jo kannukseni täällä hankkinut. Toveri Gri. niitä kannuksia vasta kasvattaa ja näin hän niitä hioo.

Voin kertoa että HyväTulee. :lol:

TaisteluTerveisin :twisted: :mrgreen: :twisted:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Gri.

Suurta voi olla näköjään pienen ihmisen katkeruus kun ei varaosa mennyt kaupaksi ? :lol:

Ps: Minulla on onneksi muutakin elämää kun tapella täällä päivänselvistä asioista, onnea ja menestystä valitsemallesi uralle, oikein hyvää jatkoa toveri pöyhäinpöyhä, pöö-pöh-pöh :lol: :lol: :lol:
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Ilmeisesti etuvetolada kyseessä, en ihan tarkkaan lukenut koko ketjua läpi. Itsekin omistin hb mallin "satakympin" 2001 mallia olevan...
warre 353w sedan,
Gri.

ff8728 kirjoitti:Ilmeisesti etuvetolada kyseessä, en ihan tarkkaan lukenut koko ketjua läpi. Itsekin omistin hb mallin "satakympin" 2001 mallia olevan...

Sama malli myös minulla. Olen tykännyt kyllä, sytytyspuolella on vain jotain häiriötä. Puola menee ilmeisesti vaihtoon, selviää maanantaina...
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Siis kysymys olikin suorasytysyksiköstä eikä puolasta.Minulla on Audissa Puola,no onhan se kohta 22 vuotta vanha.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Puola_(moottoritekniikka)
äölkjhgf

Viesti Kirjoittaja äölkjhgf »

Kun puolan vaihtaa, on se suotavaa asentaa Sdelano v SSSR:n ohjeen mukaan kumityynyillä nykyiseen paikkaansa tahi siirtää kokonaan muualle viileämpään paikkaan (mihin vaan johdot riittää). Toki se aikansa kestää nykyisessä sijainnissaankin.
Vastaa Viestiin