Asiahan ei enää liity virranjakajan puhdistukseen, mutta olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kukaan ei myy ladan osia rikastuakseen, ottaen huomioon halpa hinta. Hinta kattanee juuri ja juuri lähettämisen vaivan. Tällaisista viesteistä tulee sellainen käsitys lähinnä myyjille, että kannattaako myydä lähes ilmaista osaa jos vaakalaudalla on "maineen menetys".
Noh, olin myymässä paria osaa jotka jouten lojuivat kaapissa. Onneksi sivuston valvoja poisti ilmoitukseni koska se ei täyttänyt kaikkia kriteerejä mitä myynti-ilmoitus vaatii. En niillä olisi rikkaaksi tullut ja en menettänyt mainettani rehellisenä myyjänä.
Virranjakajan puhdistus?
Re: Virranjakajan puhdistus?
Toki minun silmissäni PöyhöinKuusaalt ei menettänyt luottoaan. Mitä nyt olen tätä ladaboardia lueskellut, kyseessä on henkilö joka auttaa teknisiin ongelmiin liittyvissä kysymyksissä ihan ilmaiseksi. Ja käyttää aikaa osien hankkimiseen niitä tarvitseville, tuskin siitä voitolle pääsee. Siis väärää henkilöä on nyt nimitelty "veijariksi"! Ainakin uskon näin.
maisteri kirjoitti:Hain Ladan tänään korjaamolta. Lopulliset todetut viat olivat siis: Jäähdytinestejärjestelmän lämpötila-anturi, tulpat olivat löysällä ( vaihdoin ne itse kesällä) alipaineletku rikki, vesipumpun alla oli vanhaa tiivistettä. Uutta osaa: Jakohihna, anturi, tiiviste, moniurahihna, pakkasneste.
300€ lasku, mitä mieltä olette oliko kova lasku? Niin ja renkaat vaihtoivat samalla myös, että pääsivät kokeilemaan autoa tienpäällä. Siitä veloitettiin 15€, eli ei ihan liikaa minusta.
Oli kova lasku tuo 300 euroa, jos sama korjaamo kyseessä mitä aiemmin (siis hyvitystä epäonnistuneesta rempasta olisi pitänyt vaatia). Jos siis heillä jäänyt tiivistepinnat putsaamatta. Tulppien löysyys ei vaikuttane käyntiin ellei ole lähes irti pyörinyt. Siis jos tulpat on vain löysällä mutta kuitenkin pohjassa, ei vaikuta käyntiin. Kierteitten välistä ei pääse paine karkuun.
No ei se ihan taitaisi kannetta saavuttaa, jos veijariksi jotain nimittää, mutta se siitä. Jännää muuten, että henkilöt jotka eivät ole edes asianomaisia ovat nyt näin kiinnostuneita edelleenkin jankkaamaan tätä veijari asiaa, mutta ihan miten vain, jankatkaa sitten, itse en aio siihen enää osallistua.
Ja korjaamo ei toki ollut sama missä asensivat jakohihnan ja vesipumpun + ( tietysti ) kiristinrullan kesällä. Se kyseinen korjaaja teki vain työtä käskettyä, mutta olisi nyt luullut ammattimiehenä tajuavan myös tämän puhdistus seikan.
Tästä eteenpäin vien vain ja ainoastaan tähän korjaamoon missä Lada nyt oli.
Ja korjaamo ei toki ollut sama missä asensivat jakohihnan ja vesipumpun + ( tietysti ) kiristinrullan kesällä. Se kyseinen korjaaja teki vain työtä käskettyä, mutta olisi nyt luullut ammattimiehenä tajuavan myös tämän puhdistus seikan.
Tästä eteenpäin vien vain ja ainoastaan tähän korjaamoon missä Lada nyt oli.
Olenhan minä asianomainen, kun katsoo viestiketjun otsikkoa. Siis virranjakajan puhdistusta. Se että aihe on muuttunut viestiketjun kehittyessä, ei ole minun syytäni