Lada 110 vm 2002:n raitisilmasuodatin
Lada 110 vm 2002:n raitisilmasuodatin
Minulla on hyväkuntoinen Lada 110 16 valve vm. 2002, ja yritin etsiä raitisilmasuodatinta, mutta hytin puolelta sitä ei löytynyt. Ja konepellin alta tuulilasin edestä purkaessani niitä muovisia suojia pois ei sieltäkään raitisilmaduodatinta löytynyt. Osaako joku kertoa, onko tuossa 2002 vuosimallissa lainkaan raitisilmasuodatinta ja jos se siellä on, niin missä se on ja miten siihen pääsee käsiksi. Sieltä, missä puhallin on, sitä raitisilmasuodatinta ei löytynyt ja siinä kohdassa vaikutti olevan aika umpinainen pakkaus, että on vaikea edetä enää eteenpäin. Eli voisiko olla peräti niin, että koko raitisilmauodatinta ei ole olemassakaan, etten suotta repisi koko autoa palasiksi sitä etsiessäni?
- Sdelano v SSSR
Re: Lada 110 vm 2002:n raitisilmasuodatin
Sdelano v SSSR
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Re: Lada 110 vm 2002:n raitisilmasuodatin
Tuolla toisessa ketjussa ei ollut kerrottu, miten se raitisilmasuodatin vaihdetaan. Siellä oli todettu, että kuvat ovat osin jostain muusta Lada 100-mallista kuin Lada 110 vm 2002:sta, joten kuvat eivät voi antaa mitään neuvoa siitä, että miten se raitisilmasuodatin vaihdetaan. Tuon viestiketjun kuvissa oli jokin ihme metallinen säleikkö tuulilasin etupuolella, jota kirjoittaja kehoitti sivuleikkureilla leikkaamaan pois tieltä, minun ongalma on se, että minulla ei ole metallista, vain ruuveilla irroitettavia muovisia osia tuulilasin etupuolella, mutta silti raitisilmasuodatinta ei löytynyt, kun purin ne pois.
Eli onkohan siellä raitisilmasuodatinta vai eikö ole, kertoisiko joku viisas minulle vastauksen tähän pulmaani?
Eli onkohan siellä raitisilmasuodatinta vai eikö ole, kertoisiko joku viisas minulle vastauksen tähän pulmaani?