1500:n moottorin kasailua!

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
mahotonpena

1500:n moottorin kasailua!

Viesti Kirjoittaja mahotonpena »

no niin!!! nyt olis vihdoin ja viimein kaikki osat kotosalla mitä tarvii ja nyt vois alkaa niputtaa myllyä! mutta nytpä tulikin sellainen muistikatkos että enpä muistakkaa enää miten päin tulee noi päittäislaakerit........ elikkä toisessa päittäisessä on ne urat niin tuleeko ne urat niikun kampi-akseliin päin vai mitenkä? ku eikös ne niiku öljyurat ole? ja toinenhan tulee sinne vauhtipyörän päähän viimeiseen pukkiin mutta kummalle puolelle lohkoa?? ei siis nyt muista enää yhtään miten oli!!!!!! äkkiä apua...... kuva olis aika jees
Pekka

Re: 1500:n moottorin kasailua!

Viesti Kirjoittaja Pekka »

No siinäpä se: http://www.google.fi/imgres?q=lada+p%C3 ... 80&bih=749 Eli laakerit molemminpuolin viimeistä runkolaakeripukkia, "urien" puolella on laakerimetalli, eli "urapuoli" kampiakselia kohti
Jouni

Re: 1500:n moottorin kasailua!

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Mistähän mahtaisi saada nuita ns.virityspalikoita? itsellä tallissa 1500 lada, axtec:n kaasarilla, jos vähä tehoja lisäilisi?? :lol:
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: 1500:n moottorin kasailua!

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Saamisesta en tie, mutta minun kautta voipi ostaa!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Vastaa Viestiin