Eurosamaran lämpötila-anturi

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Vastaa Viestiin
vazsputnik

Eurosamaran lämpötila-anturi

Viesti Kirjoittaja vazsputnik »

Tarvitsisin varaosakoodin tuolle sylinterinkannen oikeassa päässä olevalle lämpöanturille. Ovaalimuotoinen 2-napainen liitin.
Auto toimii muuten hyvin eikä vikavalo pala, mutta lämpömittari ei hievahdakkaan.
Onko tiedossa Samara räjäytyskuva sivustoja netissä? Tuo Detali.ru näyttää kuvat vain länsiautoille. Ladalle tulee vain osanumerolistat,
ettei maallikko niistä saa mitään selvää. Ainakaan minä en saanut Ladan räjäytyskuvia näkyviin sieltä.
Hjelppikää, hyvät toverit!
Avatar
naco
Lada kerhon jäsen
Viestit: 216
Liittynyt: 28.11.2008 4:26
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Eurosamaran lämpötila-anturi

Viesti Kirjoittaja naco »

Koitappas tuosta-> http://acat.autodealer.ru/
Avatar
mush
Viestit: 2002
Liittynyt: 27.9.2003 12:50
Paikkakunta: Veikkola
Viesti:

Re: Eurosamaran lämpötila-anturi

Viesti Kirjoittaja mush »

Se kaksinapainen ei ole mittarin anturi, vaan ruiskun. Mittarin anturi löytyy hieman alempaa samasta päästä sylinterinkantta.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
vazsputnik

Re: Eurosamaran lämpötila-anturi

Viesti Kirjoittaja vazsputnik »

mush kirjoitti:Se kaksinapainen ei ole mittarin anturi, vaan ruiskun. Mittarin anturi löytyy hieman alempaa samasta päästä sylinterinkantta.
No, ilmankos ei vaikuta mittarin näyttöön mitenkään, vaikka kuinka sekoittaa sen johtoja, pitää taas mennä rassaamaan. Mittaristokin on purettu ja hyväksi todettu.
Kiitokset neuvoista!
vazsputnik

Re: Eurosamaran lämpötila-anturi

Viesti Kirjoittaja vazsputnik »

naco kirjoitti:Koitappas tuosta-> http://acat.autodealer.ru/
Kiitokset neuvoista, kokeilen nyt tuota sivustoa.
vazsputnik

Re: Eurosamaran lämpötila-anturi

Viesti Kirjoittaja vazsputnik »

mush kirjoitti:Se kaksinapainen ei ole mittarin anturi, vaan ruiskun. Mittarin anturi löytyy hieman alempaa samasta päästä sylinterinkantta.
Vika löydetty, kyllä teetti taas pirusti turhaa työtä. Paikallistin ensin anturi lohkon päästä, mutta siihen ei mennyt mitään johtoa. Ei ollut myöskään lähellä mitään irtonaista johtoa. Akun alta vihdoin löytyi ylimääräinen johto jossa lattaliitin. Hivenen liittimen putsausta ja rasvausta ja sitten paikoilleen ja koeajolle. Jo alkoi lämpömittari pelittämään. Kuka perhanan sabotööri oli mennyt irrottamaan johdon ja piilottanut sen vielä noin hyvin? Itseni palkitsemiseksi ja mielialan nostamiseksi oli pakko katsoa piristävä Natashan Youtubevideo:
http://www.youtube.com/watch?v=7XrGZhmugo8
Vastaa Viestiin