Varjele meitä mersu ja bemarikuskien pahansupaisuudelta sekä katsatusmiesten mielivallalta.
Suojele kaikki lada-kuskeja niin Suomessa kuin ulkomailla, poliisilta tai muuten ladaan nihkeästi suhtautuvilta.
Äläkä anna bensanhintojen karata autoilubutjettini yläpuolelle vaan saata päättäjille ymmärystä ymmärtää Suomen olosuhteet..
Anna päättäjille järkeä tehdä asetukset ja lait sellaiseksi että koko suomenkansalla olisi mahdollisuus autoilla,
äläkä saata virkamiehiä kiusaukseen kohdella rikkaita eri tavalla kuin köyhiä..
Anna jokapäivänein leipä lastesi tarpeisiin , sekä huoltamoille maltillista hinnoitelupoliiikkaa vanhoille autoille.
Äläkä koskaa enää päästä viher-vasemmisto ympäristösuojelija politiikkoa liikenneministeriksi..!
Koska sinä ymmärät lapsesi tarpeet , käydä joskus muuallakin kuin lähikaupassa tai terveyskeskuksessa olemattomilla julkisilla kulkuneuvoilla..
Ladakuskin rukous
Re: Ladakuskin rukous
Kun teini-ikäinen sisareni pohti, kumman joukkoihin ryhtyä, Marxin vai Jeesuksen, opetti äiti hänelle epäilijän rukouksen:
"Hyvä jumala, jos olet olemassa, pelasta minun kuolematon sieluni, mikäli minulla sellainen on."
"Hyvä jumala, jos olet olemassa, pelasta minun kuolematon sieluni, mikäli minulla sellainen on."