Niin siis normaalisti rekisteröityy yksikilpiseen autoon voit vaihtaa kuluneen tilalle uuden osan ihan normaaliosti. Mutta kun nyt puhuttiin niistä PROSENTTI autoista eli korinvaihto-autoista, niihin ei saanut vaihtaa korin eikä tekniikan osia (ainoastaan kulutusoasat eli jarrupalat, rt-päät, pallonivelt yms.) Kun tuollaiseen prosenttiautoon vaihtoi jonkun osan niin se piti merkitä prosentteihin, mikäli asia oli laiminlyöty ja siitä kärähti niin seurauksena oli autoveron maksu.JohnDoe kirjoitti:että kuinkahan paljon meillä onkaan liikenteessä autoja, joihin on moottori vaihdettu, mutta asiasta ei ole tehty mitään ilmoitusta... eikä tullut mieleeni, että tuollaisestakaan pitäisi ilmoittaa minnekään. Samaisesta autosta joku oli myös yön aikana rutannut toisen takaoven parkkipaikalla ja sekin meni vaihtoon. Mietin todella sitä, voivatko säädökset olla näin erikoiset, ettei rikkoutuneen osan tilalle saisi vaihtaa toista täysin samanlaista. Mitsu toki ei ollut korvinvaihtoauto, mutta kuitenkin.
Tiesitkö muuten kun nyt teet "pakettiauton" farmarista ja poistat takapenkin niin otteelle tulee vaihdettuja osia (olikohan 2%). Samoin alustasarjatkin merkitään muutosprosenteina otteelle.