"Renkaat alkuperäiset (made in USSR), ei ole soittimia eikä muitakaan lisävarusteita vaan laaja valikoima laadukkaita Neuvostoliittolaisia työkaluja. Tuoksu autossa jäljittelemätön!"
Mikäs härpätin siellä vaihdekepin alla on kuvassa 16, joka katoaa sitten kuvaan 17 mentäessä?
Ei muuten, Ladana oikein mainio yksilö, 1200 L:nä taasen ei. Väärää vuosikertaa, kuten tapaan sanoa
Sääli myös nähdä eurokilvet näissä. Ihan kuin kommari joka ajaisi mersulla. Mutta nuohan saa vielä vaihdettua vanhaan, kö?
Zapsky kirjoitti:Mikäs härpätin siellä vaihdekepin alla on kuvassa 16, joka katoaa sitten kuvaan 17 mentäessä?
Ei muuten, Ladana oikein mainio yksilö, 1200 L:nä taasen ei. Väärää vuosikertaa, kuten tapaan sanoa
Sääli myös nähdä eurokilvet näissä. Ihan kuin kommari joka ajaisi mersulla. Mutta nuohan saa vielä vaihdettua vanhaan, kö?
Zapsky kirjoitti:Mikäs härpätin siellä vaihdekepin alla on kuvassa 16, joka katoaa sitten kuvaan 17 mentäessä?
Ei muuten, Ladana oikein mainio yksilö, 1200 L:nä taasen ei. Väärää vuosikertaa, kuten tapaan sanoa
Sääli myös nähdä eurokilvet näissä. Ihan kuin kommari joka ajaisi mersulla. Mutta nuohan saa vielä vaihdettua vanhaan, kö?
nyt olis hyvä auto kaupan, velipoika vaihtoi Citroeniin, kun ei ymmärtänyt hyvän päälle, tohon on ainakin laadukkaasti kaikki huollot tehty viimeaikoina, jakoremmikin vaihdettiin muistaakseni, kerholaisilta hankittu paljon osaa tohon, pieni kolhu sattui velipojalle ja siinä vaiheessa vaihtui toi takapuskuri, ihan hyvin maalattu kenttäolosuhteissa kaukosäätöinen keskuslukitus on kans, mutta se toimii aina silloin tällöin, se on tuuninkia
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
124 ois Torniossa myynnissä. Ai että kun tekis mieli joskus tutustua 124:seen ja parhaitenhan se onnistuis sellaisen ostamalla. Pitää vaan ottaa järkikäteen ja myöntää ettei kannata niin kauan kun sille ei ole katollista säilytyspaikkaa. Mutta ehkä joskus.
Hienosti kuvattu puhtaan lumen keskellä, paljon parempi kuin jos auto näkyisi tallin ovesta tai kaupungin kadun varrella muiden seassa. Jos olisin kiinnostunut kyseisestä kaunottaresta niin soittaisin ja tekisin eväät valmiiksi hakumatkaa varten! Hieno!
ps. onkohan muovikapseleiden takana timantit alkuperäisvanteet?
All details believed to be true but not guaranteed!
Objects in the mirror are closer than they appear.
Sehän tässä on jännää kun itselle ei tuottais mitään ongelmaa hakia tuota kun on niin lähelläkin mutta kun sille ei ole semmoisia tiloja missä vois säilyttää
Tai olishan mulla lääniä mutta kun se on taivasalla.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Uitukki kirjoitti:Sehän tässä on jännää kun itselle ei tuottais mitään ongelmaa hakia tuota kun on niin lähelläkin mutta kun sille ei ole semmoisia tiloja missä vois säilyttää
Tai olishan mulla lääniä mutta kun se on taivasalla.
Rakenna sellainen telttatalli jossa säilytät sitä. Ei maksa mitenkään valtavasti ja sellaisessahan auto säilyy parhaiten, kun ilmanvaihto toimii mutta maa alapuolella pysyy kuivana eikä yläpuolelta tai sivuilta sada vettä päälle.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Telttatalli ei ole hyvä pitkäaikaiseen säilytykseen, ellei sen pohjaa jotenkin eristä. Vaikka pohja äkkiä ajatellen pysyykin kuivana, nousee sieltä kuitenkin kosteutta.
Tämmöinen on minulla. Maasta tietenkin tuota kosteutta nousee mutta kun seinätkin on avoimet niin käyttöautolle aika hyvät oltavat.
Ehkäisisiköhän maakosteuden nousemista laatoittaminen? Auttaisi ainakin keväällä kun pehmeään maahan jää syvät kuraiset raiteet.
Molemmat päädyt on auki niin lumi tuiskuttaa takalasillekin, jonka aamuisin joutuu harjaamaan.