vilkut ei toimi

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
juhani

Re: vilkut ei toimi

Viesti Kirjoittaja juhani »

Töötin toimimattomuuteenkin löytyi syy. Vilkkuviiksipaketti oli liian kaukana ratista, se messinkinen rattiakselia ympäröivä osa on kuitenkin kiero ja nyt äänimerkki toimii, mutta tööttäilee myös itsekseen rattia käännettäessä. Mutta nyt sen saa ainakin pienellä hienosäädöllä toimintaa. Saattaa olla että aiempi omistaja on tahallaan siirtänyt viiksipakettia:D
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Jos tuo itsetööttäily toistuu usein ja jää joskus jopa soimaan, kannattaa pyöräyttää äänimerkkiä siten, että ne liittimet osoittavat ylöspäin. Silloin sormet mahtuvat nyppäisemään johdon irti.
Minulla alkoi Samara muutaman kerran töötätä itsekseen keskellä yötä. Kyseessä oli tosin pikkuratti, joka nuo tööttivirheet aiheutti.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
gustha

Viesti Kirjoittaja gustha »

"Minulla alkoi Samara muutaman kerran töötätä itsekseen keskellä yötä. Kyseessä oli tosin pikkuratti, joka nuo
tööttivirheet aiheutti." Pavlovits.
Saman ratin kuva lienee vieläkin myytävät osiossa

Tämä sama? ratti oli myytävänä. Ostin,oli pieni vika. Ei tööttäile enää yksin.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Se on varmaan se Joensuun kautta Varkauteen kierrätetty ratti. Se tuli Nastolasta minulle Korialle ja minulta Joensuuhun. Minullakin ehti olla kahdessa Samarassa.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
juhani

Viesti Kirjoittaja juhani »

Kyllä kai nuo kaksi äänimerkin napaa viiksipaketissa pitää olla koko ajan kosketuksessa rattiin ja äänimerkki kuuluu sitten vasta kun ratista painetaan.Minun autossa jos molemmat navat koskevat ratin kosketuspintaa tulee äänimerkki. Onko tällaiset viat yleisiä?
Vastaa Viestiin