duunin parkkiin ladalla, mitkä reaktiot?
duunin parkkiin ladalla, mitkä reaktiot?
nyt mietityttää ennakkoperintönä saadulla 2107 1700i ladalla ajelu. mitä sanoa työpaikalla (suunnittelutoimisto). ettei aleta pitää jonain työnvieroksujana tai laitapuolen tyyppinä...
90 luvulla suhtautuminen oli myönteistä mut sittemmin huomasin ladan parkissa aiheuttaneen kyräilyä.
suomi24 lada keskustelussa väitettiin että ladan hankkinut sai yt neuvottelussa lapun käteen ja jäi käsitys että lada duunin parkissa oli ratkaisevasti ärsyttänyt päälliköitä. voisiko tällaista tapahtua ja onko ladakerholaisilla kokemusta?
90 luvulla suhtautuminen oli myönteistä mut sittemmin huomasin ladan parkissa aiheuttaneen kyräilyä.
suomi24 lada keskustelussa väitettiin että ladan hankkinut sai yt neuvottelussa lapun käteen ja jäi käsitys että lada duunin parkissa oli ratkaisevasti ärsyttänyt päälliköitä. voisiko tällaista tapahtua ja onko ladakerholaisilla kokemusta?
Re: duunin parkkiin ladalla, mitkä reaktiot?
Myy Lada mulle jos et itse kehtaa ajella... 

- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
- toktornivako
Ja kaikki mitä luet kyseiseltä sivustolta on vain ja ainoastaan FAKTAA!volga m22 kirjoitti:nyt mietityttää ennakkoperintönä saadulla 2107 1700i ladalla ajelu. mitä sanoa työpaikalla (suunnittelutoimisto). ettei aleta pitää jonain työnvieroksujana tai laitapuolen tyyppinä...
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Mulle on ainakin täysin sama mitä toiset ajattelee millä ajelen. Jos se autosta on ihmissuhteet kiinni, niin pitäköön tunkkinsa. Enpä tulisi varmaan sellaisten ihmisten kanssa pitkään toimeen muutenkaan.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Täysin samaa mieltä... Ja aina parempi jos mun ladaharrastus vaikka ärsyttää jotain...samarai kirjoitti:Mulle on ainakin täysin sama mitä toiset ajattelee millä ajelen. Jos se autosta on ihmissuhteet kiinni, niin pitäköön tunkkinsa. Enpä tulisi varmaan sellaisten ihmisten kanssa pitkään toimeen muutenkaan.

Nimimerkillä; Suunnittelija...
mulla oli joskus farkkulada jota ostopäällikkö ja proj päällikkö sit kerran työnsivät käyntiin kun oli radio jääny päälle tms.kappa12 kirjoitti:Täysin samaa mieltä... Ja aina parempi jos mun ladaharrastus vaikka ärsyttää jotain...samarai kirjoitti:Mulle on ainakin täysin sama mitä toiset ajattelee millä ajelen. Jos se autosta on ihmissuhteet kiinni, niin pitäköön tunkkinsa. Enpä tulisi varmaan sellaisten ihmisten kanssa pitkään toimeen muutenkaan.![]()
Nimimerkillä; Suunnittelija...

kostoks rojektipäällikkö lykkäs mulle tukholmaan mennessä lentokoneessa kansan uutiset lehden ja sanoi että siinä on sun aatteen lehti...

itse asiassa dieselkoneella "pilattu" muutaman sadan hintanen jenkkifarkku puupenkillä aiheutti äänekästä marisemista kaffepöydässä. tyypit kävi ihan kuumana.
Kyllä minullekkin on Fiatista naureskeltu,mutta kyllä hymy hyytyy ennenkin Laatokka jäätyy.....