Klaukkalassa joku herra vihreällä bmwllä nosteli kättä kohdatessamme sunnuntaina 20.1
Samoin joku humoristinen kuski viininpunaisella chevy vanilla otti auki olevasta ikkunasta kuvan järjestelmäkamerallaan.
Tosiaan olin liikenteessä punaisella nappiksella, ZAA:lla
Eipä tänään muita
Liekkö ollut harrastelija itse mutta meikäläinen sai hyvää hekotusta samoin kuin Hän.
ladailijathan on yleensä humoristisia ihmisiä, omalla tavallansa!
Onhan minustakin näpsitty kuvia liikenteessä, vaikka vain puoli vuotta on tuo Lada ollut minulla liikenteessä.
Kerran olivat virolaiset soutuvenekauppiaat ihmeissään Ladastani ja ajohatustani.
Toisella kertaa ysitiellä ohitseni ajoi täysi autollinen hippejä, ja heidän mielestään olin aika kingi autollani
Tunturirallissa tullu käytyä kaveriporukalla ja Aittajärven EK:lla eilen bongattu 21011 korinen 1600 koneinen Jukka Aromaan Lada. Oli keskeyttänyt ja tänään ei enään näkynyt. Tänään tuli käytyä Sarriojärven ja Heinunkierron EK:oilla ja kovasti odottelin kameran kanssa että oisin kuvan ottanu. Toinen kilpailija jota odotettiin eilen oli ukrainalainen Playboy-malli Inessa Tushkanova mutta oli kuulemma vetässy autonsa katolleen niin jäi näkemäti
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
raul kirjoitti:Vastaus kysymykseen, joka tuolla aiemmin vilahteli, 1700i:tä on myös Suomeen tuotu kromisella maskilla, vähemmistössä ne semmoiset yksilöt tosin olivat.
Voi olla, että se piti ostaa lisävarusteena.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Oli punainen Samara tehnyt tenän oulunsuun- ja kajaanintien risteykseen tuossa päivällä. Kolmio oli aseteltu suurella särmikkyydellä ajoneuvon katolle.
Kävin tänään ajokortin 2 vaiheen liukkaan radan harjoittelussa aiheuttamassa pahennusta mattamustalla hirviöllä, 1700i Ladallani Siellä radalla oli harmaa 1500i Samara, kohtuu siistissä kunnossa näkyi olevan, vain hieman ruostekukkaa oli peräkontin luukkuun ilmestynyt. Eipä lähtenyt Samaralla pitkää luisua kuten takatuupparilla
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
VPN83 kirjoitti:8.2.13 Bongattu seppälän Citymarketin kohdalla turkoosi? nappis takajouset aivan pohjassa ja peräkärry perässä.
Moikattiin molemmin puolin.
Seuraavana päivänä samalla kohdalla ajeli ohitseni mustaksi maalattu kanttilamppu ilman puskureita.
Olet siis tainnut ajaa minua vastaan, minulla on mattamusta 2107 1700i ilman puskureita sekä ilman maskia, tuplaputkista autoni tunnistaa aika hyvin jos sattuu näkemään Ladani takaa päin. Minulla on oikeastaan aina ikivanha huopahattu päässä sekä nahkarotsi päällä kun kruisailen Ladallani
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
Eilen aamuna harmaa nappisilmä tuli Savelan liikennevaloissa vastaan, tuli Killeriltä päin ja kääntyi Laajavuorta kohti.
Tänään kun olin liikkeellä Laukaassa koulun puoliperäyhdistelmällä niin näin Laukaan keskustassa sinisen nappisilmän jossa oli tumman sininen nokkapelti. Koulun jälkeen kotiin ajaessani vastaan tuli räikeän sininen 2107
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
Huomasiko kukaan viime perjantain "Strada" ohjelmassa, että Stefan Lindforssin suunnittelupajassa taustalla näkyi kermanvärinen takavetoinen kanttilada. Taisi siinä olla hitsauslaitteet vieressä. Joku, ilmeisesti ei kuitenkaan Stefan, kunnostaa autoa.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.