Samara 1500i (-03) vikakoodinlukija + Lambda anturi

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Vastaa Viestiin
yez

Samara 1500i (-03) vikakoodinlukija + Lambda anturi

Viesti Kirjoittaja yez »

Eli, toimiiko tuo motonetin http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=49-3142 koodinlukija Samarassa? Jos ei toimi niin toimiiko jokin muu saman hintaluokan laite? Jossain vanhassa ketjussa oli jo puhetta laitteesta, mutta ei ollu vastattu tärkeimpään, eli toimivuuteen 8)

Ajattelin muokata samaan ketjuun kun kerran asiat ainakin minun kohdallani liittyvät toisiinsa.

Olin jo myymässä ladaani puolikuntoisena, kun sitten innostuin kuluttamaan muutaman euron ja tunnin ladan kunnostamiseen. 8)
Tällä hetkellä ainoa ongelma on pakoputken reikä ja lambdan anturi. Kysymys on siis, että mistä saan toimivan anturin? Tällä hetkellä autossa on anturi joka antaa lämpövastuksen toimimattomuus ilmoituksen. Paikalliset romuttamot olen soitellut läpi, eli en nyt näillä näkymin ole saamassa käytettyä. Joten tarvisi uuden. Toimiiko mikään noista motonetin/bilteman tai muiden ketjujen lambdoista?
Viimeksi muokannut yez, 1.3.2013 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rotsi4

Re: Samara (-03) vikakoodinlukija

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Ainakaan laitteen tiedoissa ei mainita ladan merkkikohtaisista koodeista.
Luulen että näyttää obd-koodit, mutta ei merkkikohtaisia vikakoodeja. Siis niissä ladoissa joissa on obd valmius, noin vuosimallista 2001-->

Vanhemmissa eri pistoke ainakin, gm-autoissa vilkkukoodit ym..
yez

Re: Samara (-03) vikakoodinlukija

Viesti Kirjoittaja yez »

Kyseinen lukija toimii, näytti koodin ja poisti sen.
yez

Re: Samara 1500i (-03) vikakoodinlukija + Lambda anturi

Viesti Kirjoittaja yez »

Ladan Bosch 0 258 005 133 / Bosch yleismallinen 0 258 986 505

Kumpi näistä olisi toimiva? Jostain vanhasta ketjusta löysin. Molempia olisi tarjolla Fixusen kautta.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

133 loppuinen on se orkkis lambda ja tällöin myös valmiilla liittimellä.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
yez

Viesti Kirjoittaja yez »

Sain äskettäin sellasta infoa että toi 133 loppunen olisi sopiva 1300i samaran kanssa ja että 0 258 006 537 sopisi 1500i:n lambdaksi ennen katalysaattoria. Alan itse olemaan aika sekasin kun niin monenlaista tietoa liikkeellä, että kertokaa joku viisaampi kumman ostan :D
Jouska

Viesti Kirjoittaja Jouska »

Moi,

Kokeile sitä 133 loppuista. Sen pitäisi käydä Samaraasi, kunhan vaan ei ole GM ruiskuinen. Tämä Lambda on siis ennen kattia.

Kuva

Kuva

Vai on niitä 1,3 litran ruiskujakin :lol:
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Smoppi

Viesti Kirjoittaja Smoppi »

On niitä 1,3-litraisia ruiskujakin olemassa, mutta niitä ei ole ikinä tuotu Suomeen, vaikka Deltan valikoimassa sellainen on joskus ollutkin. Aika hämärää...
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Vastaa Viestiin