
http://www.nettiauto.com/lada/112/5401951
199 000 €

Tänään koeajoin autoa 200 km:n verran. Muuta miinusta en havainnut kuin lievästi suhiseva kuskin oven tiiviste.Uitukki kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5392908
Tuommonen tuli bongattua ja otettua rekkaritiedot. Myyjä on haltija ja omistajana Danske Bank Oyj, Osamaksu Danske Finance omistajana. Aina tullut ostettua autot suoraan omistajalta joten ei tällaisesta kokemusta. Pitääkö kaupanteossa olla Dansken edustajan allekirjoitus papereissa vai miten tämmöiset autot vaihtaa omistajaa?
Niin tästä autosta tehty kaupat tiistai-iltana ja tehtiin juurikin niin että myyjä otti ensin auton omille nimilleen. Siksi on mennyt aikaa tuon koeajon jälkeen ennenkä kaupat tehtiin. Kiitoksia kaikille neuvoneille.Uitukki kirjoitti:Tänään koeajoin autoa 200 km:n verran. Muuta miinusta en havainnut kuin lievästi suhiseva kuskin oven tiiviste.Uitukki kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5392908
Tuommonen tuli bongattua ja otettua rekkaritiedot. Myyjä on haltija ja omistajana Danske Bank Oyj, Osamaksu Danske Finance omistajana. Aina tullut ostettua autot suoraan omistajalta joten ei tällaisesta kokemusta. Pitääkö kaupanteossa olla Dansken edustajan allekirjoitus papereissa vai miten tämmöiset autot vaihtaa omistajaa?
Hintahan on pyynti, ehkä joku tuon maksaakin, minä en. Linkitin lähinnä siksi että säilyvyys tuolla mallilla ei ollut kovin korkea, vieläpä originaaliasussa (ilm. alkuperäinen maalipinta, AZLK-roiskeläpät tallessa ym..). Muovia tuon mallin Mossessa tosiaan on, kai se oli Neuvostoliitossa ultramoderni piirre.sergei 1200L kirjoitti:Siisti moukari, mutta hinta???? ja muovia on sitten riittävästi kabiinissa.
Tuo taitaa olla venäjän tuonti. siis jälkikäteen.?