Muutoin taitaakin viikko mennä osia haaliessa, keskiviikkona yksi reissu ja perjantaina toinen

Championeissa oli vielä vuosi-kaksi takaperin oikeanlaiset mukana, enää ei, myös sulan malli on vaihtunut tuosta, runko on erilainen joten uusikaan Champion ei käy vanhaan Championin kiinnikkeeseen.Jaakkima kirjoitti: Edelleenkin täytyy ihmetellä miten muka ei saa sopivilla kiinnikkeillä. Viime kesänä Lempeen uudet Championin sulat ja oikeanlaiset kiinnikkeet paketissa mukana. Väliaikaiseen autoon toissa viikolla Unipointin sulat ja tässäkin paketissa takavetoon/Samaraan sopivat kiinnikkeet...
Tuotakin on kokeiltu, vaan eivät passaa kunnolla sittenkään, varsi on myös leveämpi (ja kenties paksumpi) kuin takapotkuissa.. kokeilusta on jo muutamia vuosia aikaa, 1km ajon jälkeen lensi pyyhkijä pientareelle..t tulppu kirjoitti:Kannattaisiko harkita tuulasin pyyhkimen varren sahailua jos silleen saisi kiinnike napit kohalleen. jos kerta liian kaukana. niin siihen kavisi sitten nama nykyaikaiset sulat.... tuli vaan mieleen. sen verran vahan tulee kilometreja vuodessa etta parin vuoden valein joutuu ostamaan sulat etta mallin muutoksista oon vahan ulkona.
Mielenkiintoista, itsekin olen moiset ostanut ja olen Tokmannilla töissä, vaan Roadstar sulat ovat poistuneet jo vuosi-kaksi sitten valikoimasta...a.turunen kirjoitti:Tokmannin myymissä roadstar sulissa on ollut sopivat kiinnikkeet. Viimeksi ostin moiset kaksi viikkoa sitten.