Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
EI . Kyllä tämä riittää. Rupee jo mietityttämään, että mitä jos laittas ton 1700 pannun kiinni ihan vaparina. Pääsis paljon helpommalla tän auton suhteen. Sit hommais toisen korin tolle turbo tekniikalle.
Rupesin väsäämään alakiinnikkeitä etuiskareille. Jää jousi löysälle, joten täytyy käydä hommaamassa vielä lyhkäsemmät iskarit. Sit luulis jousen pysyvän
veli samara kirjoitti:EI . Kyllä tämä riittää. Rupee jo mietityttämään, että mitä jos laittas ton 1700 pannun kiinni ihan vaparina. Pääsis paljon helpommalla tän auton suhteen. Sit hommais toisen korin tolle turbo tekniikalle.
Rupesin väsäämään alakiinnikkeitä etuiskareille. Jää jousi löysälle, joten täytyy käydä hommaamassa vielä lyhkäsemmät iskarit. Sit luulis jousen pysyvän
500 viestiä suoltanut foorumille
Anna 1200 olla vaparina paikoillaan sen aikaa kun rakentelet 1700 turbokonetta irrallaan sitten kun setuppi ja osat kasassa,sitten vaan romut paikoilleen ja säätelee ei tuu Ladalle sitä pitkää väliseisokkia tekniikkaa ootellessa
No ei tuossa enää paljoa ois tehtävää, Mietityttää vain että mitä v*ttua teen tolla ahtimella kun ei kuitenkaan pääse missään niitä tehoja käyttämään. Maavaraa 4cm, mihin sen putkiston tungen
Ei tässä oo mitää järkee
EDIT: Taidan tehdä samanlaisen putkisto ratkaisun kuin joumään, eli helmaputki.
Meinasinki sanoa, että ei sellasessa normaalia matalemmassa autossa sitä tehoa oikeen mihinkään tarvi kun ei niin tasaista tietä Suomessa taida olla missä niitä tehoja pääsisi sitten hyödyntämään. Menee sen turbokoneen idea ihan hukkaan jos niit tehoja ei pääse käyttämään. Tämä toki vaan oma mielipide.
Tuo on totta, mutta pistetään nyt nippuun kerta ollaan loppusuoralla. Ja jos tehon nälkä iskee, niin pakko nostaa autoa .
Ohan tääs taas toimintaa 1,5 vuotta madalletaan autoa pikku hiljaa, kun ollaan tontissa niin voivotellaan mataluutta. Ja mietitään missä pääsee ajamaan.
Eikös vakio putkisto mene niiden ohjaustakonkojen alapuolelta? No sinne ei enää mahdu, joten onko joku vetänyt siitä apusimpukan ja lootan välistä?
Ja jos joumään näyttäs lisää kuvia, mistä se putki sulla oikeen menee. Saattaa olla että saan putken mahtumaan auton alle, jos oikeen hyvin suunnittelen
Tässä oli aika asiallisesti pakoputki,ja näytti menevän juurikin siitä apusimpukan ja lootan välistä,selaat vähän sivua alaspäin niin näkkyypi kuvat.. ei muutaku rälläkkä käteen ja tekemään tilaa putkelle
tuolla retro rides sivustolla on aika asiallisia prokkiksia ja bongasin ton ladan sieltä ja seurannu edistymistä lähes alusta asti
joo, tuollaisen olen bemariin väsännyt. Mutta kehtaankohan laittaa ladaan Mulla taitaa olla vielä himpun matalampi auto
EDIT: Kai se on pakko En halua nostaa autoa(keula näyttää tyhmältä, jos renkaan ja kaaren välissä rako). Jos olis pakko, niin joutuisin ostamaan isomman renkaat .
Mulla menee putki juurikin siitä apusimpukan ja laatikon välistä. Mulla on myös ollut putki siitä vedettynä ihan taakse asti, mutta vaikka oli pienintä putkea mitä kaupasta löyty (siis halkaisijansa puolesta) ja oli vielä lytätty se putki ovaalin muotoiseksi niin siltikin raapi se putki maahan koko ajan. Mutta joo saahan sen sieltä siis menemään. Kuvia ei nyt oikeen ole tähän hätään, yksi kuva tuosta alkukäyrävirityksestä kyllä löytyy.
Joo mulle olis tulossa ainakin 2" rööri siitä simpukan ja lootan välistä Katotaa miten mahtuu Siihen tunnelin tekoon olen jo varautunut
Laita kuvaa alkukäyrä hässäkästä
Mulla on tota konettakin kyllä nostettu, että en tiiä vaikuttaako sekin miten paljon. Mulla piti ainaki lytätä sitä putkea että mahtui vaihdelaatikon ja apusimpukan välistä. Koitan laittaa kuvaa jossain välis.
EDIT:
Tos olis kuva. Aikamoinen häkkyrä, mut ei siel pal tilaa oo.
Koneen nosto ei pitäs vaikuttaa. Ja nyt sulla putki menee helman vieressä. Pitää tutkia saanko tuon 2"hormin menee mistään rakosesta edes lähelle pohjaa
Toi kuvan putki tai siis toi alkuosa on siitä putkesta joka meni auton alla taakse asti. Loppui vakio takaänkkään. Eli tosta pikku tyngästä joka tossa lopussa on, niin siitä lähti perään asti putki. Luovuin nyt itse tuosta "helmaputkesta" ja laitoin tuollaisen ladan vakio väliänkän nousemaan tuosta viistosti ylöspäin tuosta eturenkaan takaa. Vaimentaa tuo väliänkkä itseasiassa yllättävän hyvin.