Speedyn nappis.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Speedyn nappis.
Aika erikoista jos on termarista kiinni kuhan vaan on kunnossa, itsellä
on ihan vakiojäähdyttimet ja flektit niin lämpöjen kanssa ei ole mitään
ongelmia..
on ihan vakiojäähdyttimet ja flektit niin lämpöjen kanssa ei ole mitään
ongelmia..
Re: Speedyn nappis.
Kyllä se termarin piti ehjä olla,Mut onko tietoa tuosta termarin lämpö arvosta et saako kuinka monella arvolla tilailtua?Ja onko porukka noita ylipäätänsä joutunut vaihtelemaan.
Re: Vs: Speedyn nappis.
Termostaatin poistamisella koko vesikierto menee sitten sekaisin jos asiaa ei korjata tietyillä keinoilla. Missä mittauspiste on? Vesipumpun kunto, syylärin puhtaus, jäähdytysjärjestelmän paine ja järjestelmän ilmattomuus pitää kunnossa.
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Beta
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Beta
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Speedyn nappis.
Mittauspiste on tällä hetkellä ylävesiletkussa,Vesipumppu uusi,syylärin puhtaus ?,Painetta ainakin tekee paisariin reilusti,Sillä ajattelin että olis oikeassa paikassa tuo lämpöanturi,Tuo jäähdysjärjestelmän ilmaus pitää kyllä ainakin vielä tehdä.
Re: Speedyn nappis.
No niin,Näyttäis että lämmöt rupesi asettumaan tuolla termarin vaihdolla ja jäähdyttimen putsauksella,Seuraavaa vikaakin näyttäis olevan ilmoilla eli kaasari(weber dat) tulvii paluu puolelta vaikka kokeilin säätää painettakin pienemmälle alle 0,2bar niin silti vuotaa,Pitää varmaan tarkistella nuo pääsuuttimet että ei ole liian isot,Eikö ne pitäis olla jotku 120?.
Re: Speedyn nappis.
micco kirjoitti:Kaasuttimesta lähtevä paluulinja on ihan turha. Kannattaa tulpata.
sepkar kirjoitti: Suuttimet on tällä hetkellä järjestyksessä tyhjäkäynti, pääsuutin, ilmasuutin kurkku 1: 50, 110, 140 ja kurkku 2: 47, 125, 150. Weber manuaalin mukaan tätä DAT mallia oli Lancia Delta HF turbossa vuosina 84-86 ja näissä suuttimet olivat kurkku 1: 47, 100, 150 ja kurkku 2: 45, 105, 140.
Re: Speedyn nappis.
Tuo paluulinja on mulla kyllä tulpattu(letku+pultti sen päässä),Mut näyttää että vuotaa siitä nipan ja rungon välistä,Pitää vissiin tehdä kierre siihen runkoon,Ja noita suutimen arvoja kyselin tuolta free technicsistä,Niin tuolle mun 1500 koneelle ja ahtojen ollessa 0,3-0,6bar suositeltiin seuraavaa:tyhjäkäynti:50-60,pääsuutin:125-165,ilma:110-160 joten aika laaja haarukka näyttäis olevan,Laajakaista lambdaa odotellessa 

Re: Speedyn nappis.
Speedy, miten toteutit kaasuvaijerin kiinnityksen DATin kaasuvipuun tai siis miten sinulla on vaijeri kiinni kaasarissa? Sattuisiko kuvaa löytymään.
Re: Speedyn nappis.
Kuvaa ei ole,Mut vedin vaijerin kaasu nipan yli ja puristin ne yhteen sokerin palalla,Ja vaijerille sit pidike siitä kaasuttimen jalasta,Vähän hankala selittää,Mut käyn ottaan siitä kuvan jos aukeais sit siitä.
Re: Speedyn nappis.
jomppe2105:Takanakit on noissa 205/60/13,Ja tuossa ois kuvaa siitä kaasuvaijeri toteutuksesta: http://aijaa.com/kXlYnw , http://aijaa.com/2CFDfg.
Re: Speedyn nappis.
Ryyppy näkyy olevan liitetty jäähdytysnestekiertoon, oletko tyytyväinen ryypyn toimintaan?
Mistä otit haaroitukset?
Mistä otit haaroitukset?
Re: Speedyn nappis.
No niin yks tämän projektin tärkeimistä hankinnoista tehty: http://aijaa.com/032cT3 .
Re: Speedyn nappis.
Tämäkin kaivettu taas poterosta ylös,Ihan "pieniä" motivaatio ongelmia ollut tämän suhteen,Mut nyt taas tallissa jarrut takana vähän jumissa,Autot on tehty ajamista varten taas sen huomaa kun ollut pari vuotta samoilla sijoilla,Mut laajakaista on vihdoin kiinni ja jos tuossa ensi viikolla pääsisi kokeileen mitä se näyttää veto päällä,Nyt tyhjäkäynnillä ihan perus 14,5 ja kun kone lämpenee niin menee laihalle päin,Ei hyvä 
