Pinnoitetut nastarenkaat

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Tiige

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Itsellä on pelkästään hyvia kokemuksia pinnatuista. Viime talveksi tuli ostettua ladaan pinnatut ekoturbot. Hintaa oli töineen 170e. Jotkut sanovat nuo olisivat nokian rungolla, tiedä sitte. Suomalaiset ne ainakin on. Pito on yllättävän hyvä, jopa autokoulun opettaja kehui renkaitani ajaessani toista vaihetta liukkaalla radalla viime talvena. Olen kuitenkin saanut käsityksen että on vähän tuurista kiini millaset saa, toiset on kuulema kovempia kuin toiset jne. Suosittelen kuitenkin kotimaisia pinnattuja renkaita pienellä varauksella. :)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

sinänsä muuten kai kokonaan väärä termi toi "pinnattu" rengas, koska myös uusi runko pinnoitetaan ilmeisesti täysin samalla tavalla. Oikeampi termi olisi kai "uusiorengas" mitä näkyy jossain KP:n ilmoituksissakin. 8)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Vähän niinkun naisillakin-vedetään nahkat korvan taakse,leikataan ylimääräiset pois ja ommellaan/liimataan umpeen.Taas pokkaa miehiä parikymmentä vuotta.Ilme on vain vähän kireä :lol:
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Mulla on alla uudet eko turbon encore 2:t, ne on tehty muistaakseni michelinin, bridgestonen tai good-yearin rungoille. Pinnat tulee suoraan nokian tehtaalta (hkpl 2:n pinta). Ja ne pinnotetaan suomessa ja annetaan 3:n vuoden runkotakuu. Ja on puolet halvemmat ku nokian hkpl2. Hiljaset ja hyvät pidoltaan tuntuu olevan... Aika näyttää miten kestää....
Rawepawe

Viesti Kirjoittaja Rawepawe »

Joopasen joo.. Mulla on Scason Ekotyre merkkiset pinnatut nakit hakkapeliitta 1:sen kuviolla ja voin kertoa että on todella huonot. Auto vetkuilee miten sattuu ja pitoa ei ole nimeksikään. Rungot on varmaan niin löysät. Minä en ainakaan osta enää ikinä pinnattuja.
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Jaska HKI kirjoitti:Vähän niinkun naisillakin-vedetään nahkat korvan taakse,leikataan ylimääräiset pois ja ommellaan/liimataan umpeen.Taas pokkaa miehiä parikymmentä vuotta.Ilme on vain vähän kireä :lol:
Ilmankos vallankin pinnatut talvirenkaat ovat useimmiten kokonaisuutena varsin "mielenkiintoisia." :P
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Nyt alkaa pelottamaan noiden pinnoitettujen hankinta. Kyllä mä silti luotan uuteen tekniikkaan pinnoitettujen osalta. Joku mainitsi runkotakuusta, niin sitä pitää rengasliikkeestä tiedustella.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Hyviäkin pinnattuja toki on. Mutta kun laatu vaihtelee jopa saman renkaan eri valmistuserien välillä, niin joutuu luottamaan liiaksi hyvään tuuriin. Jota ainakaan minulla ei liiaksi ole. :?
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin