Mainitsemasi tilanne on se paras mahdollinen, pääpaino tulee olla tekemisessä ja testauksessa. Simuloinnista voi joskus tulla loputon, aikaa imevä suo, joka vain vie ajan tekemiseltä. Paljon voi erilaisi estimaatioita tehdä simuloimalla, mutta kuten sanoit, paljon voi myös suoraan tehdä.veli samara kirjoitti:Sehän tässä eniten kiinnostaisi mitä tuolla simuloinnilla saa selville. Eli onko vastaus tyyliin "toimii, mutta ei hyvin", vai antaako kenties jonkin näköisiä käppyröitä ahtimen heräämisestä, väännön kasvusta, yms. Niin ja mitähän tietoa tämmöinen tarvitsee, että saa luotettavaa tietoa takaisin?
Ei sillä että olisin maksamassa tälläisestä palvelusta, kun voin itse testata mikä toimii mikä ei.
Moottorin suunnitteluun apua moottorin simuloinnilla
Re: Moottorin suunnitteluun apua moottorin simuloinnilla
Re: Moottorin suunnitteluun apua moottorin simuloinnilla
https://www.dropbox.com/s/zene4lh0pay31 ... Bpower.pdf
Tässä nyt vaadittuja vertailuja niille, joita asia oikeasti kiinnostaa. Vaaleansininen käyrä on simuloitu, kolme muuta ovat jarrutustuloksia.
Tässä nyt vaadittuja vertailuja niille, joita asia oikeasti kiinnostaa. Vaaleansininen käyrä on simuloitu, kolme muuta ovat jarrutustuloksia.
-
- Viestit: 585
- Liittynyt: 28.9.2010 0:14
- Paikkakunta: Ii
Re: Moottorin suunnitteluun apua moottorin simuloinnilla
http://www.finsquirt.net/forum/viewtopic.php?f=9&t=8683 täällä on myös juttua
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.