Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Eilen (20.11.2004) pyrytti helkkaristi lunta Helsingissä. Nivalla liikenteessä ja ihan suoralla ajettaessa yht'äkkiä se vaan meni poikittain... Osui ilmeisesti ratikkakiskoihin, mut kuitenkin... On tosi vaarallista. Oli vielä vilkas liikenne. Renkaat eivät kyllä ole alkuperäisen kokoiset. Ne on suhteessä leveämmät, kun niiden pitäis olla korkeammat ja kaposemmat.
Siis kaikille, varsinkin Nivalla liikkujille: Varokaa uria, raitiovaunukiskoja ja nimismiehenpykäliä!
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Ratikat vaarantavat liikenneturvallisuutta. Poistettava liikenteestä välittömästi. Paitsi Otanmäessä Talgolla tehdyt. Niitä kai toimitetaan Talgolta sinne vielä lisääkin. Ei muuten, mut jos Talgo panee pönkän ovelle, koko Vuolijoki tekee konkan.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Mut kai ne hyvä on tuolla etelän ranta kylässä. Meinaa ku näyttää menevän iha tukkoo koko paikka muuten.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Sama havainto samalta päivältä. Ajelin Nivalla lumisella tiellä korkeahkoon nimismiehenkiharaan parikin kertaa silläviisiin, että vain vasemman puolen renkaat osu. Ja kampesi aika huolellisesti oikeaa kahvaa eteen. Vauhtia n 60 km/h. Alla uudenkarheat nastarenkaat, ohjekirjakokoa.
sepkar kirjoitti:Sama havainto samalta päivältä. Ajelin Nivalla lumisella tiellä korkeahkoon nimismiehenkiharaan parikin kertaa silläviisiin, että vain vasemman puolen renkaat osu. Ja kampesi aika huolellisesti oikeaa kahvaa eteen. Vauhtia n 60 km/h. Alla uudenkarheat nastarenkaat, ohjekirjakokoa.
Parantaiskohan uudet iskarit tilannetta?
Iskareista en tiedä, mutta kerro mistä saatuudet 175/80R/16 nastarenkaat Nivaan?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Näin äkkiseltään vois luulla, että 185:ssa olisi pikkasen enempi pitoa, eikö? Lieneekö sillä sitten mitään käytännön merkitystä. Mahtaakohan hinnassa olla suuri ero?
S....ra soikoon, kun noiden pinnattujen laatu heittelee, yllättävän paljon, jopa saman valmistuserän renkaiden kesken. Kumiseoshan pinnatuissa on pehmeämpää, sitä kautta vois olettaa hyvää pitoa olevan tarjolla. Mutta toisaalta sitten, jos tarttuu jonkin rengasliikkeen edulliseen "poistomyyntitarjoukseen", voi saada alle usean vuoden varastossa viruneet nakit, joissa voi olla sitten jo kumiseoksen kovettumista tapahtunut.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
R-J kirjoitti:S....ra soikoon, kun noiden pinnattujen laatu heittelee, yllättävän paljon, jopa saman valmistuserän renkaiden kesken. Kumiseoshan pinnatuissa on pehmeämpää, sitä kautta vois olettaa hyvää pitoa olevan tarjolla. Mutta toisaalta sitten, jos tarttuu jonkin rengasliikkeen edulliseen "poistomyyntitarjoukseen", voi saada alle usean vuoden varastossa viruneet nakit, joissa voi olla sitten jo kumiseoksen kovettumista tapahtunut.
Kyllä ne on ihan uudet, mutta saan ne vain muuten edullisesti... Uudet pinnoitetut renkaat. Runko on tietenkin vanha---> pinnoitettu.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.