Marko kirjoitti:Vertaa mun puolesta vaikka kivikauteen,ihan sama.

Marko kirjoitti:Vertaa mun puolesta vaikka kivikauteen,ihan sama.
Marko kirjoitti:Sitäkin pitää ihmetellä,miten monta vuotta sinä olet jaksanu jakaa mielipiteitäsi,mitkä on ollu ja melko sontaa.
Minun suku on ollut Kainuussa 420 vuotta,se on tullut Savon tai Pohjanmaan kautta.Samoin Suvussani olevat Kemppaiset (sotilassuku),Heikkiset ja Oikaraiset.Kaikki on tulleet Savosta tai Karjalasta.Moilasilla,Kemppaisilla ja Heikkisillä ja Oikaraisilla on Kainuu historiaa jo 500 vuotta ja on ihan suomalainen tausta...ei ne ole mitään joighaavia Huovisia.Lue hyvä ihminen jotain Kainuun asutuksen historiasta...mistä muuten Oulujärven asutuskin tuli....Savostapavlik morozov kirjoitti:onks tää ny sitä kybersotaa![]()
putinhan on juuriltaan vepsäläinen eikä mikään isovenäläinen. tsuhna mikä tsuhna. lähin suomensukuisten heimo, tunnen joitakin ja ei kyllä suomalaisesta eroa ajattelultaan minkään vertaa.
tuli vaan mieleen kun työkaveri sanoi isäänsä putiniksi kun on saman näköinen, ja kainuusta joka on 1600 luvulla asutettu ortodoksikarjalaisten toimesta. kun savolaiset karkoitti heidät vienaa kohti sekä tverin alueelle.
näytin tuolle työkaverilleni sergei kirovin kuvaa, sanoin että oma isäni on tuon näköinen. Hän muuten oli vjatkan alueelta ilmajärven läheltä, eli kaiketi suomensukuisia myöskin. Sukumme nimi viittaa kauppasaksoihin joiden sanottiin olleen inkerinmaalta.oiskohan olavi virran ent ilmen suku tuolta suunnalta?
Olen Lahjoittanut Lada-Jussille Leninin Pään.Mitä sinä olet lahjoittanut?t tulppu kirjoitti:Onkos täällä joku vaatinut Politiikan perusteella Maksamaan En minä ainakaan.. En ole valittanut Jaskan Autosta en Jaskan asunnosta en Emännästä.. niin jos täällä tarvitsee omaa pätevyyttään mainostaa niin minusta Jäsenmaksun hinta on hyvin pieni.. jos joskus minä eroan Kerhosta niin minä en jää ilmaiseksi Kirjoittelemaan.. Nämä Minulle kaikki ilmaiseksi ihmiset ,taitaa olla niitä pahimpia politiikan puhujia,,, teidän tarvitsee katsoa Ladakerhon kanta Sen Poliittisesta kannan otosta. Ei taida olla kerholla poliittista kannan ottoa ei suuntaan ei toiseen,, Minähän voin sanoa että osallistukaa ihmiset kerhonjäsen maksun maksamiseen se on minun kannan otto. Onko sillä Politiikan kanssa sen enempää.. Tekemistä... jos kerta vain Kommunistit maksaa Kerhonjäsenmaksun niin on sitten Suomessa helkutin köyhiä kapitalisteja jos 15 eur tai mitä nyt hinnat on,,, ei voi maksaa..
On se kamalaa kun joku voi tänne kirjoitella "ilmaiseksi"! Ja väittää vielä vastaan jotain oikeaa kerholaista (joka on siis maksanut Lada kerhon jäsen maksun) ymmärtääkseni tänne niinkuin satoihin muihinkin Suomessa (ja Venäjälläkin) oleviin Foorumeihin voi ja siis ihan ovat tervetulleita kaikki kirjautuneet nimimerkit Ilman sen kummempia maksuvaatimuksia? Enkä kyllä millään muulla foorumilla ole nähnyt ketään muuta "tulppua" vaatimassa jäsenmaksua siitä että mielipiteitään sais ilmaista.t tulppu kirjoitti:jos joskus minä eroan Kerhosta niin minä en jää ilmaiseksi Kirjoittelemaan.. jos kerta vain Kommunistit maksaa Kerhonjäsenmaksun niin on sitten Suomessa helkutin köyhiä kapitalisteja jos.
miten pääsit maoseleumin kunniavartion ohiJaska HKI kirjoitti: Olen Lahjoittanut Lada-Jussille Leninin Pään.Mitä sinä olet lahjoittanut?