Lada 1200L --> 1700 Tekniikan vaihosta.

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
kuronee

Lada 1200L --> 1700 Tekniikan vaihosta.

Viesti Kirjoittaja kuronee »

Morjens. omistan 1200L ladan johon on tarkoitus vaihtaa 1.7 moottori jonka muuttaa kaasari toimiseksi.
Mitä kaikkea joudun muuttamaan jotta saan toimimaan kaasarilla?
pressa

Re: Lada 1200L --> 1700 Tekniikan vaihosta.

Viesti Kirjoittaja pressa »

Etsi toiminnolla löytyy (ei ihan sanasta sanaan) sama kysymys ja siihen vastaus, ja kun tiedän ette osaa viitsi etkä jaksa etsi-toimintoa käyttää niin laitan suorna linkin: http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... hilit=1700

Ja varmuuden vuoksi (kun en tiedä jaksatko linkkiäkään avata) laitan vastauksenkin tähän. Tarvitset korkean kärjellisen virranjakajan ja siihen sopivan puolan. Kampiakselin hihnapyörä ja sen alle tuleva etulevy (helpottaa sytytyksen ajoittamista kun on ajoitusmerkit, toki onnistuu alkuperäiselläkin kun tekee itse trikkeripyörään merkit). Mekaaninen bensapumppu moottorin kylkeen ja jättää tankissaolevan sähköpumpun pois. Mielellään Ladan alkuperäinen kaasutin imusarjoineen (saat ottaa tuon ruiskun imusarjoineen pois koska sille voi olla ostajia jos on ehjä). Itse olen pari tuollaista 1700 konetta muutellut normisyttyiseksi kaasutin versioksi. Muutostahan ei voi tieliikenne autoon tehdä.
Vastaa Viestiin