
Ei se koskaan selvinnyt tarkalleen mitä kautta virta kulki, mutta konehuoneen pesun ja ja kaikkien littimien puhdistuksen ja kiristämisen jälkeen tuo itsekseen pyyhkiminen loppui...
Jos akun paikoilleen laiton seurauksena syttyivät pelkät ajovalot, niin epäilyisi on tod. näk. oikea. Mutta jos syttyi myös mittarivalot, niin silloin vika on jossain muualla, koska niiden virta ei kulje releen kautta(ainakaan tuossa 1200S:ssä).Pöhö-Andrei kirjoitti:Noin poropeukalo-sähkömiehenä voisin kallistua tuon releen puoleen. Sillä nythän käy niin että vaikka virrat olisi avaimesta poiskäännettynä ja itse valokatkaisin nolla-asennossa niin volot nähdäkseni saa syttymään jos manuaalisesti eli vaikka sormella painaa releen kärjet kiinni. Voisiko siis olla niin että kun tämä ominaisuus näyttää ilmenevän aina kovemmilla pakkasilla releen kärjet liikkuvat lämpölaajenemisen seurauksena ja kytkevät siis valot päälle. Kun rele taas lämpeää tarpeesi kärjet vapautuu ja valot sammuu tiptaptiptap tipetipe tiptap.
Periaatteesa mahdollista toisin sitten miten todennäköistä.
Vaihdan joka tapauksessa viikonloppuna virtalukonpohjan sekä tämän valoreleen. Se on voinut ottaa itseensä kokeilun seurauksena jossa hain enemmän valotehoa suuremmilla polttimilla. Nyt kuitenkin kiinni normaalit H4 60/55W.