Kardaani

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Lara-Mies
Viesti:

Kardaani

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Auttakaa nyt hyvät ihmiset TYHMÄÄ... :cry: :oops: Meinasin hakea tuolta Motonetistä osia elikkäs ristikkonivelet 2 kpl ja tukilaakerin 1 kpl mutta mikä on tukikumi :roll: Onkos se se kumi mikä tulee ton laakerin päälle :?: :?: Ja tarvitsenko jotakin muuta osaa jos tarkoitus vaihtaa ristikot ja tukilaakeri :?: :roll: :roll: Kyseessä 86- 1600sl eli 2107
Lara-Mies
Viesti:

No enpä odottanutkaan täältä vastausta :twisted: Joten otin asiasta itse selvää ja soitin kaverilleni joka on ollut konelassa asentajana ja asia selvisi sitä kautta nopeammin kuin täältä :lol: :lol:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kai kerrot nyt sitten meillekin mikä osa mahtoi olla kyseessä?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lara-Mies
Viesti:

Nyt on osat haettu ja ei ollu paha hinta kaikki yhteensä 57,87 :D Ostin ristikkonivelet, kuminivelen (varmuuden vuoksi jos on halkeamia), laakerin ja sen tukikumin :wink: Se on se osa mihin laakerin ulkopuoli ottaa kiinni :shock: Nyt vaan odottaa lauantaita että saa osat kiinni :P
Hellraiser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellraiser »

hätähousu :P
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Veli Aapee

Viesti Kirjoittaja Veli Aapee »

Joo. Niitä ristejähän vaihtaa nyt joka ukko, mutta se tukilaakerin zydeemi... Kerros lisää... Milläs konstilla sait sen sinne paikalleen???
Lara-Mies
Viesti:

Nyt on kardaani remppa tehty ja aikaa meni noin 2,5 tuntia :shock: elikkä suht nopeasti kai. Se tukikumi on se mikä tulee laakerin ympärille. Entisen laakerin irroitus on aika tarkkaa hommaa kun se osa missä on ristikkonivel kiinni ompi aika lujasti kiinni. Käytettiin kunnon tappia millä lyötiin irti ja sai lyödä ihan tosissaan :evil: . Mutta itse laakeri lähti ilman väkivaltaa. :D Selvisi metelin aiheuttaja kuminivel oli halkeillut ja muutenkin haurastunut ja tukikumi oli aivan sökö eikä itse ristikoissakaan ollut kehumista.
iigorr

Viesti Kirjoittaja iigorr »

kertokaapa mulle oisko mahdollista tehdä ladaan kardaanilukko
että kun joku koittais pölliä ni ei liikahtais mihkää.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

iigorr kirjoitti:kertokaapa mulle oisko mahdollista tehdä ladaan kardaanilukko
että kun joku koittais pölliä ni ei liikahtais mihkää.
Poraa reikä kardaaniin ja vedä raudotusrauta reiästä läpi. Toiseen päähän migitä vastakappale ja toiseen päähän lenkki josta saat munalukon läpi :)

Veikkaan että estää samalla tehokkaasti omistajaa pääsemään liikkeelle kylläkin :lol: :lol: ja tiedä kestääkö kardaani edes tommosta. Ei se ainakaan tasapainossa pysy.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Vastaa Viestiin