Ladaritari kirjoitti:Minusta onkin ihmeellistä että kun viime katsastuksessa sanottiin että väljää ei ole missään, niin näin lyhyellä ajalla ja kilometreillä alapallonivel pääsee hyppäämään pois paikoiltaan?... Mitä lienee paska laatua, käsittämätön juttu...
Moi,
Olen päivittäin tekemisissä terästen laatujen kanssa. Huonolaatuiset/ halvemmat seokset ovat jonkunmoinen ongelma yleensäkin. Aiheuttavat helposti ongelmia käyttökohteissa. Nykyään on jo näitä 3D tulostimia olemassa, jolla halutun teräsosan voi tehdä tulostamalla sellaisen.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Perjantaina 25 päivä kohti Sotkamoa ajaessa välillä Siilinjärvi - Nurmes minua ajoi vastaan punainen 2105 Lada ja sunnuntaina 27 päivä kun palasin reissusta kotia kohti, ajeltiin emännän kanssa Kajaanin kautta ja sieltä kohti Jyväskylää niin oisko ollu siinä jossakin Lapinlahden kohdalla kun vastaan tuli valkoinen nappisilmä, oli kiva nähdä edes pari Ladaa reissun aikana, ei Ladoja enää nykyään niin kauheasti tule vastaan...
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Viime yönä bongattu Jyskässä eräästä autotallista musta nappis (XHS-..., muistaakseni)
Siinä ei mitään ihmeellistä, mutta tämän nokalla oli Lancian kone. Jostain Jyväskylän seudulta auto oli hommattu syksyllä.
Uudella omistajalla ei ollut tietoa, mikä Lancian kone kyseessä.
Pe 1.1. Tuli Hyvinkäällä bongattua keltainen 500 tai 600 Fiat. Huomio kiinnittyi autoon asennettuihin LED-huomiovaloihin niin että tarkempi tunnistaminen jäi vajaaksi.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
04.01.2016 Tampereella havaittu liikenteessä Skoda 105/120/130. Tai tarkkaan ottaen olivat tienposkessa ja kaatoivat kanisterista bensaa tankkiin. Myöhemmin en enää auto nähnyt, joten matka kait oli jatkunut.
Tänään Porin uimahallin parkkialueelle putkahti yhtäkkiä siistikuntoinen vaalea nappiscombi etsimään vapaata ruutua. Olisin antanut omani, kun olin juuri poistumassa, mutta oli kerennyt katoamaan johonkin. Mieltä ylentävä näky tammikuun pimeydessä.