juippi11 kirjoitti:Kärsäsamaran hinnat on nousussa.. Pisti silmään tuossa yksilössä tuo vänkärinpuolen takakyljen painauma, joka on aivan samanlainen ja samassa kohtaa mitä minun -88 Samarassa. Ilmeisesti vanhemmilla ihmisillä on ollut tapana pudotella Samaroilla puskureita parkkipaikalla vieressä olevista autoista. Voi olla että ei mene tuohon hintaan kaupaksi, kun verrataan minun miinus sadan euron hintaan silloin 45tkm ajetulle vastaavalle. Tosin tuohan on isolohko..
kyllä on kilohinta kohilaan.. oikein tuli kylmät väreet, isäukon ensimäinen samara oli tuosta pikkuisen vanhempi 1.3 nen, saman ruskia..
paljon huonompaa autoa ei tartttenu ehtiä, eikä meno parantunu euro samaralla. ainua että eurosamara tuollaisesta reilusti kylmempi.
miten moni merkki onkaan mennyt pilalle kun kardaani hukkunut
Minulla Samara on pelannut hyvin ja jopa pidän autosta, en olisi siitä kyllä mitään maksanut mutta olkoon, kun kerran auton mukana sai 100e maksuakin pois viennistä.. Vaati kyllä melkoisen purkamisen, äänieristämisen, puuttuvien pulttien ja ruuvien etsimisen ja uudelleenkokoamisen että ajaminen alkoi olla siedettävää. 300 euroa voisin maksimissaan pulittaa tuommoisesta mitä tuossa ilmoituksessa. Näille ei ehkä käy kuten lähes yhtä huonolle autolle Fiat 127:lle (mk1), että yleinen hintataso kymmenkertaistuisi muutamassa vuodessa ja tosiaan tuonne 2-3 tonnin luokkaan.
Muita merkkejä joilla viimeinenkin laatu katosi kardaanin myötä; Volvo ja Pösö
Aika jännä tuo Ladan rekisterikilpi! Minun Viron Ladani virolaiset kilvet olivat 097-AOX ja tuon auton kilvet ovat 790-AOX! On muuten siisti peli tuo myynnissä oleva tuplis
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Taas kärsäsamara, mutta onko tuo korisarja jokin konelan tekele vai jälkikäteen lisätty? Jos ei olisi pikkulohkolla niin voisin olla jopa kiinnostunut noin ruosteettomasta ja hinnaltaan kohtuullisesta. Kojelauta vaan tyypilliseen tapaan halki monesta kohtaa, sarvis-pulkan materiaalia kun on
Siitä jollekin edullinen farkku, jos ei laturi uudella säätimellä tokene, niin ruisku-Samaran laturikin sopii. Lämmityslaitteen Läpän servo lienee tuossakin rikki, ei kai ne maltaita maksa ainakaan naapurissa.
Sometimes is never quite enough 11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06