Madallus
Re: Madallus
Onko kellään kokemusta ladan ilmajousista,mitä tulisi ottaa huomioon,tulisi -81 nappisilmään.
Re: Madallus
Tähän herää kysymys että miksi pitää madaltaa maastoautoa.. Helpoimalla pääsee kun ostaa city maasturin. MAASTO KELPOINEN AJONEUVO ON TARKOTETTU SIIHEN ETTÄ SILLÄ VOI AJAA MYÖS MAASTOSSA EIKÄ MINUN MIELESTÄ NYKYAJAN CITYMAASTUREITA SAIS KUTSUA CITYMAASTURIKSI. MINKÄ TAKIA EDES PITÄÄ OSTAA CITYMAASTURI? M#?&%A VOI KULJETTAA ESIM MERSULLA TAI AUDILLA, SIIS IHAN "NORMAALILLA" HENKILÖAUTOLLA.Jantteri kirjoitti:Mitenkä nivaa saisi järkevästi madallettua, ja nyt en toivo, että ehdoteltaisiin nk ''rälläkkämadalluksia"
Kuten tässä on tehty: http://www.tuningcarz.ru/wp-content/upl ... ning_6.jpg
Re: Madallus
No mitäs väärää on madaltaa nivaa, jos ei tarvitse niitä maasto-ominaisuuksia, mutta haluaa nelivetosen ladan? Ei kai se sulta oo pois vaikka joku haluaakin erilaisen nivan ja ainakin omasta mielestä nivastakin saa hienonkin madalletun vehkeen, suomessa ei taida olla yhtäkään ja netistäkään ei monesta löydy tietoa tai kuvia.
Re: Madallus
Mikäs nyt on se yliverto alusta ladalle. Pitää olla jäykkä matala ja halpa. Lähinnä keula mietityttää.
Tuplavakaaja mesen jouset mutta mitkä iskarit. -90 plaza vois olla ehkä?
Perse jäykistyy varmaan sopivasti volvon sasch kaasuilla, jämyillä jousilla ja takavakaajalla jos sellasen venäjältä tilaa. Joo pito häviää perästä mutta mikä sen mukavampaa ku mennä ladalla ovi eellä
Tuplavakaaja mesen jouset mutta mitkä iskarit. -90 plaza vois olla ehkä?
Perse jäykistyy varmaan sopivasti volvon sasch kaasuilla, jämyillä jousilla ja takavakaajalla jos sellasen venäjältä tilaa. Joo pito häviää perästä mutta mikä sen mukavampaa ku mennä ladalla ovi eellä