Mikä ois sellane hyvä kaasari ton alkuperäsen tilalle että sais toimimaan kunnolla vai pitääkö etsiä uudet tiivisteet jne
Nims tyhjäkäynnissä oli ongelmaa mikä vaikuttaa yleiseltä ongelmalta noiden kanssa. Tällähetkellä käy tyhjäkäynnillä mutta ei liiku omin voimin yhtään ja kun antaa kaasua se hyytyy samantien ko putsasin sen
Auto on taisi olla vuosimallia 88
Ja oisko jotain muuta mitä kannattaisi tietää
Lada 1200 kaasari ongelmat
Re: Lada 1200 kaasari ongelmat
Jos lähdetään siitä että näistä 99% on alkuperäisellä kaasuttimella ja toimii. Minun 40 vuoden kokemuksella tyhjäkäynti ei ole mikään erityinen ongelma. Likaisuus sekä kalvojen venyminen /hapertuminen on kaikkien vanhojen kaasuttimien (varsinkin jos välillä vuosia kuivuen) ongelma. Kunnollinen puhdistus ja kalvojen vaihto niin sekä kaasuttimen säätö niin varmasti toimii: https://www.mansemotors.fi/kaasuttimen- ... 200-1300cc
tai alkuperäiskaasutin niin ei tarvitse vanhaa purkaa: https://www.mansemotors.fi/kaasutin-21073
Toki enemmän katu-uskottavuutta saat kun hommaat jonkun vanhan taunuksen weberin siihen, ei se sen paremmin toimi mutta onpahan vaihdettu.
tai alkuperäiskaasutin niin ei tarvitse vanhaa purkaa: https://www.mansemotors.fi/kaasutin-21073
Toki enemmän katu-uskottavuutta saat kun hommaat jonkun vanhan taunuksen weberin siihen, ei se sen paremmin toimi mutta onpahan vaihdettu.
Re: Lada 1200 kaasari ongelmat
Itse hommaisin Uuden Weberin (niitäkin vielä tältä maapallolta löytyy
), enkä mitään taunuksesta olevaa vanhaa käytettyä,mikä ei välttämättä toimi, tai toimii samalla tavalla, kun tuo ladan originaali
....Eikä tuo ladan originaali kaasutin ole uutenaankaan sellanen, kuin weberi on uutenaan, toki toimiihan se uutenaan.....mutta....


Re: Lada 1200 kaasari ongelmat
Oho aika jännä. Mut sillai hauska ko kävin kattoon varaosaliikkees jotai nii niilä oli laatikko missä luki ladan kaas osat hyllykössä että häätyy käydä kattoo mitä muuta löytyisvirtain kirjoitti: 3.11.2022 21:26 Itse hommaisin Uuden Weberin (niitäkin vielä tältä maapallolta löytyy)