Hei,
Aiheen vierestä-osioon kevyempää. Olen 52, eronnut, ja tänä syksynä ensimmäistä kertaa elämässäni nettitreffeillä. Ensimmäinen mies kysyi kolmannella viestillä, mitä ajan. Vastasin että Lada 2105 vuosimallia 86. Sen jälkeen hän ei vastannut.
Toinen kysyi saman, ja hän innostui niin, että tuntui, että hän halusi treffeille auton kanssa eikä minun. Kumpikaan ei ollut ihan se, mitä hain.
Onko täällä muita, jotka ovat löytäneet seuraa netistä ja joilla harrastus on ollut joko este tai valttikortti? Ja kannattaako palveluista maksaa, vai ovatko ilmaiset ihan yhtä hyviä?
Lada tulee mukaan treffeille, halusi tai ei
Re: Lada tulee mukaan treffeille, halusi tai ei
Ihmisten pinnallisuus paljastuu tuossa auton kysymisessä. Ihmisen arvo on sen auto, näin olen viimeisen neljännesvuosisadan aikana havainnut. Olen siis töissä Saksan tuontiautojen erikoisliikkeessä ja alusta asti nähnyt kun 80% velalla ostetaan kallis unelma. Nykyään kun olen huollossa niin ikävä huomata kun perus öljynvaihtohuollon yhteyteen kun tulee vaikka jarrupalojen vaihto niin ihmisten budjetti menee sekaisin, niin tikalle ajetaan itsensä auton takia. Itse sain vaimoni puhelahjoillani ja autoilla olemme vain liikkuneet. On siis ollut itäautoja lähes 40 vuotta. On haukuttu ryssäksi ja kielletty puhumasta autoista (siis Ladoista). Minulle autot ovat siis pelkkiä autoja mutta monelle ne ovat omanarvon määritelmiä ja statuksen korottajia. Olen työn vuoksi ajanut kymmeniä tuhansia kilometrejä (silloin kun vein autoja asiakkaille), enkä huomannut sen vaikuttavan mieskuntooni tai muuhunkaan vireyteen. Treffi sovelluksista en tiedä mitään mutta onnea miehen etsintään ja toivotaan että löydät sellisen miehen jonka itsetunto ei määrity materian mukaan. PS. kaveri on poikamies tuossa Ahonkylässä, mutta ajaa Skodalla , omistaa noin 15 autoa ja puhu kyllä niistä jonkin verran...
kuvassa oikealla ja nyt ehkä jo vähän harmaansävyisempi.

kuvassa oikealla ja nyt ehkä jo vähän harmaansävyisempi.

onko vasemmalla m.joffel skodamies haminasta? ja ja oikealla olevan kaverin tapaan joka tiistai ilmajoen keskustas eräässä tilaisuudessa hän on skodamies henkeen ja vereen,mutta hyväksyy myös kaikki vanhat ajoneuvot.
mutta asiaan,itsekkin kun ajelin ladalla niin tuli esm liikennevaloissa sellaisia nenänvartta pitkin katseita yynnä muuta päänaukomista eri paikossa.jopa radioharrastus piirissä oleva kaveri alkoi aukomaan päätään minun ladasta.toki muut sitten vaan kehuivat kun olivat auton jo ennestään nähneet.vanhemmilta ihmisiltä tuli myös positivista palautetta kun heidän nuoruudessaan ladoja näki päivittäin,vastakkaiselta sukupuolelta ei tullut kuin kehuja kuinka symppis nappisilmäni oli,osa halusi istua ratin taakse osa kuvauttaa itsensä auton vieressä.jos joku minulle ehdottaa treffejä niin ajoneuvo harrastus on pelkkää +++++++++ hänen kohdallaan
mutta asiaan,itsekkin kun ajelin ladalla niin tuli esm liikennevaloissa sellaisia nenänvartta pitkin katseita yynnä muuta päänaukomista eri paikossa.jopa radioharrastus piirissä oleva kaveri alkoi aukomaan päätään minun ladasta.toki muut sitten vaan kehuivat kun olivat auton jo ennestään nähneet.vanhemmilta ihmisiltä tuli myös positivista palautetta kun heidän nuoruudessaan ladoja näki päivittäin,vastakkaiselta sukupuolelta ei tullut kuin kehuja kuinka symppis nappisilmäni oli,osa halusi istua ratin taakse osa kuvauttaa itsensä auton vieressä.jos joku minulle ehdottaa treffejä niin ajoneuvo harrastus on pelkkää +++++++++ hänen kohdallaan
- Lada-Jussi
mä olen 50-v sinkku, on Lada osittain ehkä ollut rajoitteena parisuhteille, mutta ei ehkä suoraa. Mä en himoitse toisia niiden Ladojen takia enkä itse edellytä Ladismia mahdolliselta puolisolta, mutta tietysti se katsotaan eduksi.
Noi kaikenlaiset parinhaku sovellukset on kyllä itellä ollut turhia, muutamissa sinkku whats app ryhmissä olen niissä on ollu kivaa tekemistä, ketään ei niissä mun Ladat kiinnosta, mutta ei ne ole ongelmakaan, tosin niillä muilla on paljon tylsempiä puheenaiheita, kun ei mitää Lada-juttuja
Itse olen facebookiin perustanut Lada Sinkut ryhmän, siellä on vajaa sata jäsentä, pääosin miehiä, mutta ei siellä ole ihmiset kovin aktiivisia keskustelee.
Mut avausviestin perusteella mä kokisin ehkä pahimmaksi ongelmaksi että mainitaan 1986 Lada 2105, kun ei Suomessa myyty tuolloin 2105 mallia, saman korimallin 1200S malli oli myynnissä joten ilmeisesti siitä on kyse?
Noi kaikenlaiset parinhaku sovellukset on kyllä itellä ollut turhia, muutamissa sinkku whats app ryhmissä olen niissä on ollu kivaa tekemistä, ketään ei niissä mun Ladat kiinnosta, mutta ei ne ole ongelmakaan, tosin niillä muilla on paljon tylsempiä puheenaiheita, kun ei mitää Lada-juttuja
Itse olen facebookiin perustanut Lada Sinkut ryhmän, siellä on vajaa sata jäsentä, pääosin miehiä, mutta ei siellä ole ihmiset kovin aktiivisia keskustelee.
Mut avausviestin perusteella mä kokisin ehkä pahimmaksi ongelmaksi että mainitaan 1986 Lada 2105, kun ei Suomessa myyty tuolloin 2105 mallia, saman korimallin 1200S malli oli myynnissä joten ilmeisesti siitä on kyse?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Re: Lada tulee mukaan treffeille, halusi tai ei
Kyllä Joffeli ja Putkiranta kuvassa komeilee, ja kyllähän Jarilla löytyy useita Ladoja ja Volvoja Skodien lisäksi...mato66 kirjoitti: 14.9.2026 8:10onko vasemmalla m.joffel skodamies haminasta? ja ja oikealla olevan kaverin tapaan joka tiistai ilmajoen keskustas eräässä tilaisuudess