Naarmuinen tuulilasi
Naarmuinen tuulilasi
Tuulilasi on sen verran naarmuinen, että välillä vastavaloon ajaessa pelottaa kun ei tahdo nähdä eteenpäin. Onko edessä tuulilasin vaihto vai voiko tuota eism. hioa jossain? Ja onko mahdollinen hiominen hirveän hintaista.
- veli alexei
- Moderaattori
Saa olla aika karkee laikka.Nonnis kirjoitti:Hioiskohan joku mun Nivan lasin kuntoon?

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
olen kerran kysynyt pienen kiveniskemän korjausta ladan lasiin niin vastaus oli heti että ladan lasia ei kannata koska uuden saa niihin niin halvalla eli hionta on varmasti myös lasin hintainen
itse ostin uuden lasin jonka hinta oli 35e ( tosin 150 km kun oli ajettu niin taas lensi kivi mutta onneksi kulmaan eikä ainakaan vielä ole lähtenyt halkeamaan)
itse ostin uuden lasin jonka hinta oli 35e ( tosin 150 km kun oli ajettu niin taas lensi kivi mutta onneksi kulmaan eikä ainakaan vielä ole lähtenyt halkeamaan)
Kokeile täältä:http://www.tuulilasikorjaus.com/Lasihiointa.html
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Novukseen otin yhteyttä, ja sieltä sanottiin, ettei kannata alkaa hioa, kun tulee sen verran kalliiksi. Arvioi, että noin satasen maksaisi lasin vaihto korjaamolla. Kannattanee tehdä tuo itse kun (in'sAllah eli jos auto menee katsastuksesta läpi maaliskuussa) menen kuitenkin Venäjälle päin heinäkuussa. Kaipa sitä sen aikaa tihrustaa nykyisestäkin..