kaasarin 2 kurkku

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
el`miquel

kaasarin 2 kurkku

Viesti Kirjoittaja el`miquel »

eikös näin oo että 2 kurkku pitäs aueta alipaineel? siin kaasarin vivustos on sellai jousi mikä ilmeisesti hoitaa sitä 2 kurkkua,sen ku otin pois ni joha alko menohaluja tulee ja alko kiertää ja vääntää iha homona.
:lol: eli kakkonen on ollu koko ajan kii tähäasti (puol vuotta ajellu jo) :D
mut sellai onkelma vaa et tyhjä käynti on varmaa jotai 3000 rpm :lol:
yritin laittaa vähä hereemmän jousen siihe mut nyt ei taas aukee se toinen kurkku ku joutuu vinguttaa hullunlailla,mite sais pelittää oikein?
Oskar

Viesti Kirjoittaja Oskar »

Tästä ei oikein kukaan tunnu tietävän...
Joutuu vaan ite testaamaan..
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10251
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

riippuu auton mallista ja vuosimallista aukeaako kakkonen alipaineella... mutta onko siinä jotain jousia mitä irrottamalla saa kakkosen aukeilee ilman alipaineita....?? hieman kuulostaa erikoiselta, parempi vaan tosiaan itse kokeilla :? :roll:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Tästä on jo 16 v. aikaa, mutta muistaakseni alipainesysteemin kun poisti, ja tilalle laittoi jousen, niin silleenhän se aukes heti kun 1. kurkku oli lähes täysin auki.Eikös siinä alipainekurkullisessa ole 2.kurkulla 2 läppää peräkkäin, vai olikos se jotenkin pakko-ohjattu mekaanisesti vielä alipaineen lisäksi?Kyseessä oli -82 2105 1.3.Kattokaapas sinne pannuhuoneeseen ja kertokaa.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
el`miquel

Viesti Kirjoittaja el`miquel »

kyseessä on 1200s vm-90. en tiiä mut tän jousen ku ottaa pois ni alkaa kiertää sikana ja kyllä kulkee iha erilail ku laittaa jousen takas?? eiköhä tää jotenki o yhteydes toho 2 kurkkuu... huonoi puolii vaa et tosiaa tyhjä käynti sika koval ja kylmänä röpeltää ja bensa haisee eli antaa soppaa iha hyvi vissii mut lämpimänä kyllä lähtee! mitehä ton pitäs oikeest toimii ku jousen laittaa takas ni ei salee avaa kakkosta missää vaihees kiihdytystä...
Avatar
jta
Viestit: 4447
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Tuo kakkos kurkkua aukee vasta melko isoilla kierroksilla jos paikoillaan huudattaa meneen... Mutta eikös tuossa ole jotain että sitten ajaeesa kun sinne tulee enemmän alipainetta niin se sitten aukee herkemmin? Tjtn? Näin mä oon tuon ymmärtäny... Mutta sen kyllä huomaa jos se kakkos kurkku ei aukee... Ei oikein ole vetojakaan sillon.
RYSSA

Viesti Kirjoittaja RYSSA »

kun purkaa sen tötterön ja vaihtaa jousen kalvon toiselle puolen,niin 2 kurkku toimii.
meggeri

Viesti Kirjoittaja meggeri »

Ja vanhasta Weberistä saa koko vipusetin mikä säätää 2-kurkun toimintaa. Käy kiinni ihan helposti pelkällä jakarilla ja rukarilla. Kaasarin mallia en muista, mutta kuitenki...
Avatar
TOVERI NIVA
Viestit: 742
Liittynyt: 2.10.2004 3:54
Paikkakunta: Itä-Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Joo tossa weberin dgv:ssä on sillai mekaanisesti aukeeva, se aukasee kakkosen läpän about sillo ku ykkönen on puolillaan noin niinku kuivakäytös.
Kuva
Vastaa Viestiin