nivean sulakkeet?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
liero

nivean sulakkeet?

Viesti Kirjoittaja liero »

tuntuupi olevan pikku sähköhäröjä mun nivassa :roll: ,joten kaipailisin apuja sen sulakkeista...
elikkäs jos joku jaksais näpytellä tietoja mikä sulake mihinkin vaikuttaa tai skannailla vaikka jostain opuksesta ko. tiedot niin olisin kovin kiitollinen...
auton ostohintaan ei sisältynyt sulake boksin kantta eikä käyttö ohjetta ,vain naapurin kielinen tee se itse opas :evil:
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
TOVERI NIVA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Täytyypi koittaa huomenna muistaa ottaa manuaali ja se kansi sisälle mukaan ja skannata!
Kuva
liero

olisi kowin jees :wink:
valojen ja lämppärin kanssa on ihan pikku ropleemia...
nooh remontin aika alkaa lauantaina, huomenna mp messuille :D
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Minäkin olisin kovin kiitollinen! :)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
TOVERI NIVA
Viesti:

Perhana mä unohdin sen manuaalin töihin mut mä poikkeen huomenna hakeen sen ja sit skannataan
Kuva
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä laitoin lierolle ja nonnikselle sähköpostiin, sain kyllä skannattua mutta en mihinkään nettiin saanut julkaistua, liian hurjat virustorjunnat, valittakaahan jos ei tullut perille.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
sepkar

Viesti Kirjoittaja sepkar »

Tässä linkki ihan hyvään enklanninkieliseen manuaaliin. Lienee jo teillä olevankin, mutta tässä nyt kuitenkin
http://www.ladaniva.co.za/manuals.php
TOVERI NIVA
Viesti:

No hjuva juttu sitten!
Kuva
liero

LADA JUSSI... kiitos :D :D :D ja SEPKAR myös
mutta jos -toveri nivalla - on jotain niitä poksin kansia ym. manuaalejaniin loistavaaa on
Vastaa Viestiin