vakio kaasuttimen koko

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

vakio kaasuttimen koko

Viesti Kirjoittaja iigorr »

joo eli mikäs o 1500 vakio kaasuttimen koko?

kelailin vaa ku meinasin et jos ostais weber 32/36 dgv:een
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
tahko
Viestit: 704
Liittynyt: 20.5.2005 19:57

Viesti Kirjoittaja tahko »

Katselin tuosta Haynesin suomennetusta kirjasta kysymiäsi arvoja, toivottavasti nämä auttavat eteenpäin:

arvoissa 1-kurkku ensin sitten 2-kurkku
Otsoni-kaasutin 2105 -1101010-20
kurkun halk. 28/32 mm
pääsuutt. halk. 1,07/1,62 mm
pääilmasuutt. halk. 1,7/1,7 mm
diffuusori (emulsio) putken tyyppi F.15/F.15
joutok.suutt.halk. 0,5/0,6 mm
joutokäynti-ilmasuutt. halk. 1,7/0,7 mm
ekonostaatin suutt. halk. -/1,5 mm
ekonostaatin ilmasuutt. halk. -/1,2 mm
ekonostaatin emulsiosuutt. halk. -/1,5 mm
kiihdytysp. aukon halk. 0,4 mm/-
kiihdytysp. ohitussuutt. halk. 0,4 mm/-
kiihdytyspumpun syöttö 10 iskulla cm3 7+/-25%
rikastinläpän rako 5,0...5,5 mm
kaasuläpän rako
rikastin kytketty 0,7...0,8 mm
rikastin irtikytketty 0,03...0,05 mm
polttoainepinta kohokammiossa 6,5 mm
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

oli ladan vakiokaasarin koko mikä hyvänsä niin weeberillä pelaa paremmin..
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Avatar
pressa
Viestit: 10538
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

älä pappa puhu turhia
minulla on useita kokemuksia ladoista ja voin kertoa että ladan oma kaasutin pelaa
ainoastaan sähkö ohjattu axtec ja vanhempi saasteen alennus systeemi oikkuilee
mutta perus kaasuttimella kun se on ehjä ja säädöt kohdallaan on ladan toiminta paras
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

pressa kirjoitti:älä pappa puhu turhia
minulla on useita kokemuksia ladoista ja voin kertoa että ladan oma kaasutin pelaa
ainoastaan sähkö ohjattu axtec ja vanhempi saasteen alennus systeemi oikkuilee
mutta perus kaasuttimella kun se on ehjä ja säädöt kohdallaan on ladan toiminta paras
voisin jopa yhtyä tuohon hyvin on pelannu tuo mekaanisilla kurkuilla oleva
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Vastaa Viestiin