joo eli mikäs o 1500 vakio kaasuttimen koko?
kelailin vaa ku meinasin et jos ostais weber 32/36 dgv:een
vakio kaasuttimen koko
vakio kaasuttimen koko
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Katselin tuosta Haynesin suomennetusta kirjasta kysymiäsi arvoja, toivottavasti nämä auttavat eteenpäin:
arvoissa 1-kurkku ensin sitten 2-kurkku
Otsoni-kaasutin 2105 -1101010-20
kurkun halk. 28/32 mm
pääsuutt. halk. 1,07/1,62 mm
pääilmasuutt. halk. 1,7/1,7 mm
diffuusori (emulsio) putken tyyppi F.15/F.15
joutok.suutt.halk. 0,5/0,6 mm
joutokäynti-ilmasuutt. halk. 1,7/0,7 mm
ekonostaatin suutt. halk. -/1,5 mm
ekonostaatin ilmasuutt. halk. -/1,2 mm
ekonostaatin emulsiosuutt. halk. -/1,5 mm
kiihdytysp. aukon halk. 0,4 mm/-
kiihdytysp. ohitussuutt. halk. 0,4 mm/-
kiihdytyspumpun syöttö 10 iskulla cm3 7+/-25%
rikastinläpän rako 5,0...5,5 mm
kaasuläpän rako
rikastin kytketty 0,7...0,8 mm
rikastin irtikytketty 0,03...0,05 mm
polttoainepinta kohokammiossa 6,5 mm
arvoissa 1-kurkku ensin sitten 2-kurkku
Otsoni-kaasutin 2105 -1101010-20
kurkun halk. 28/32 mm
pääsuutt. halk. 1,07/1,62 mm
pääilmasuutt. halk. 1,7/1,7 mm
diffuusori (emulsio) putken tyyppi F.15/F.15
joutok.suutt.halk. 0,5/0,6 mm
joutokäynti-ilmasuutt. halk. 1,7/0,7 mm
ekonostaatin suutt. halk. -/1,5 mm
ekonostaatin ilmasuutt. halk. -/1,2 mm
ekonostaatin emulsiosuutt. halk. -/1,5 mm
kiihdytysp. aukon halk. 0,4 mm/-
kiihdytysp. ohitussuutt. halk. 0,4 mm/-
kiihdytyspumpun syöttö 10 iskulla cm3 7+/-25%
rikastinläpän rako 5,0...5,5 mm
kaasuläpän rako
rikastin kytketty 0,7...0,8 mm
rikastin irtikytketty 0,03...0,05 mm
polttoainepinta kohokammiossa 6,5 mm
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
voisin jopa yhtyä tuohon hyvin on pelannu tuo mekaanisilla kurkuilla olevapressa kirjoitti:älä pappa puhu turhia
minulla on useita kokemuksia ladoista ja voin kertoa että ladan oma kaasutin pelaa
ainoastaan sähkö ohjattu axtec ja vanhempi saasteen alennus systeemi oikkuilee
mutta perus kaasuttimella kun se on ehjä ja säädöt kohdallaan on ladan toiminta paras
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...