
nissan sunny sports coube vs lada combi
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
nissan sunny sports coube vs lada combi
otimme kiihdytys kisaa nissan sunny spots coupen kanssa omalla ladallani.nissani jäi ihan sata nolla vaikka ladassani on vain 1700 moottori,noin 300asteinen nokka,peltipakosarja ja 40mm tuplakaasarit.Eli kysyisin mikä tekee tuosta pienestä nissanista niin sporttisen vaikka auto onkin laiska. 

ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.

- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Toiset kaahaa kadulla toiset radalla...Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
kaikki tapahtui siis nopeusrajotusten puitteissa, siis matelu vauhdista nopeusrajoituksen mukaiseen, toisaalta se Golf häipyi siitä sitten nopeusrajoituksista huolimatta.veli alexei kirjoitti:Toiset kaahaa kadulla toiset radalla...Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.

Jos se oikeasti oli neloskoppanen GTi, niin kyllä sen pitäis 150hv ja 210nm turvin jättää samara aika kepeästi.Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.

- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
no, ei se teho, vaan kuinka sitä käytetään.Tiige kirjoitti:Jos se oikeasti oli neloskoppanen GTi, niin kyllä sen pitäis 150hv ja 210nm turvin jättää samara aika kepeästi.Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
vaikee sanoa lähtikö Golf kiihdytykseen 5 vaihteella, itellä oli 3:nen ja toisaalta jostain 40 km/h:sta kiihdytys 60 km/h:n ei taida suurta eroa tehdä oli tehoa kuinka paljon, mutta mutta nopeusrajoituksia noudattaen alkaa olee melkein sama millä autolla on liikkeellä ja kun käyttää vaihteita tilanteen ja auton mukaisesti.
