nissan sunny sports coube vs lada combi

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
^pena^
Viestit: 159
Liittynyt: 14.4.2005 22:09
Paikkakunta: janakkala

nissan sunny sports coube vs lada combi

Viesti Kirjoittaja ^pena^ »

otimme kiihdytys kisaa nissan sunny spots coupen kanssa omalla ladallani.nissani jäi ihan sata nolla vaikka ladassani on vain 1700 moottori,noin 300asteinen nokka,peltipakosarja ja 40mm tuplakaasarit.Eli kysyisin mikä tekee tuosta pienestä nissanista niin sporttisen vaikka auto onkin laiska. :lol:
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
henkkasavosta

Viesti Kirjoittaja henkkasavosta »

Pikkusiskolla on tuollainen vm jotain 1987. Siinä on oikeasti ihan perussunnyn 1,6 -litrainen kone. Ei ruiskua, ei ABSsiä, ei turboa, ei edes levyjarruja takana.

...Onhan se sporttisen näköinen, all show, no go.

...Eihän me liikenteen seassa kokeilla, eihän...
Avatar
kapa
Viestit: 1206
Liittynyt: 26.9.2003 21:29
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja kapa »

Jos tuo Nissan Sunny Coupe on se malli mitä luulen, niin mun mielestä siitä on sporttisuus kaukana. Ihan hirveän näköinen laitos :shock:
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
public

Viesti Kirjoittaja public »

Kuva

Eipä dissata, auto on kaunis :) Urheiluauto se ei ole, tuossa porukoiden rassissakin on vain 1.6-litrainen 12-venttiilinen kone, joka tuottaa jonkun reilut 90 heppaa. Ja kolmelovinen autoloota, rock'n'roll :D
Avatar
kapa
Viestit: 1206
Liittynyt: 26.9.2003 21:29
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja kapa »

Tuo on sentään uudempi korimalli, sitä vanhaa ajattelin. Joka ei ainakaan mun silmiä hivele kauneudellaan :wink:
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Toiset kaahaa kadulla toiset radalla...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

veli alexei kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Toiset kaahaa kadulla toiset radalla...
kaikki tapahtui siis nopeusrajotusten puitteissa, siis matelu vauhdista nopeusrajoituksen mukaiseen, toisaalta se Golf häipyi siitä sitten nopeusrajoituksista huolimatta.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Tiige

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Jos se oikeasti oli neloskoppanen GTi, niin kyllä sen pitäis 150hv ja 210nm turvin jättää samara aika kepeästi. :roll:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Tiige kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:ei noi vauhtihirmut mitään hirmuja ole lopulta koskaan, tänään ajoin Golf IV joku tuning GTi mallin perässä ruiskusamaralla (71 hv) ku tie edessä vapautui polkas Golf kuski auton vauhtiin, ite tein saman perässä enkä yhtään jäänyt jälkeen. Arvasin että se lähtee kiihdyttämään joten en reaktioajassakaan hävinnyt juuri yhtään.
Jos se oikeasti oli neloskoppanen GTi, niin kyllä sen pitäis 150hv ja 210nm turvin jättää samara aika kepeästi. :roll:
no, ei se teho, vaan kuinka sitä käytetään.
vaikee sanoa lähtikö Golf kiihdytykseen 5 vaihteella, itellä oli 3:nen ja toisaalta jostain 40 km/h:sta kiihdytys 60 km/h:n ei taida suurta eroa tehdä oli tehoa kuinka paljon, mutta mutta nopeusrajoituksia noudattaen alkaa olee melkein sama millä autolla on liikkeellä ja kun käyttää vaihteita tilanteen ja auton mukaisesti.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin