lukkoperän vaikutukset

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

lukkoperän vaikutukset

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

vaikuttaako lukko auton kulkuun :?: tai jotenkin muuten hunolla tavalla :shock:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

Jos kemppilukkoa meinasit niin siinä on paljonkin huonoja puolia, esim. puskeminen ja asvaltilla tiukka käännös on hallaa perälle.. Noista tehohäviöistä en sitten tiedä, eihän se ainakaan tyhjää niin helposti lyö, niin saattaa tuntua tehottomammalta :roll:
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
Laduri
Viestit: 123
Liittynyt: 1.5.2005 15:13

Viesti Kirjoittaja Laduri »

Se pitää muistaa kurveissa ottaa pois päältä
Keep on truckin'
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No ei mulle tulis mieleen käyttää lukkoa kuin äärimmäisessä hädässä. Ahtaassa paikassa se ei käy laatuunsa kun perä vaatii tilaa. Kokemuksia siis vaan Scaniasta enkä mä edelleenkään tajuu mihin henkilöautossa tarvii lukkoa varsinkin jos tekee siitä kemppimallin :?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

Nonnis kirjoitti:No ei mulle tulis mieleen käyttää lukkoa kuin äärimmäisessä hädässä. Ahtaassa paikassa se ei käy laatuunsa kun perä vaatii tilaa. Kokemuksia siis vaan Scaniasta enkä mä edelleenkään tajuu mihin henkilöautossa tarvii lukkoa varsinkin jos tekee siitä kemppimallin :?
niinno, kyllä se kemppi jokkiksessa on parempi kuin vakioperä.. :)
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^Niin mutta jos puhutaan siviiliautosta!
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nonnis kirjoitti:^Niin mutta jos puhutaan siviiliautosta!
no mutta onko yleensä missään tuningissa järkeä siviiliautossa? :lol: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
KosoLa
Viestit: 108
Liittynyt: 21.5.2004 21:44
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja KosoLa »

Kitkalukolla voi ajaa siviiliautollakin,kunhan säätää kilot pienemmälle
ku ralliautossa,silti sitä saattaa joutua joskus vähän "heittään" soralla
mutkiin, rauhallisessa ajossa siitä ei oo mitään hyötyä jos ei niin paljon
haittaaka :roll:
-73 eka Lada,heti koukkuun
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

Lada-Jussi kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:^Niin mutta jos puhutaan siviiliautosta!
no mutta onko yleensä missään tuningissa järkeä siviiliautossa? :lol: :wink:
itse en käyttäs omasta ladasta nimikettä tuunattu vaan laitettu mutta silti kerää katseita ja onhan se omaankin silmäänkin komeampi niin ja tytöt tykkää (yleensä siihen asti että tajuavat sen olevan venäläinen tuote) :lol:
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

KosoLa kirjoitti:Kitkalukolla voi ajaa siviiliautollakin,kunhan säätää kilot pienemmälle
ku ralliautossa,silti sitä saattaa joutua joskus vähän "heittään" soralla
mutkiin, rauhallisessa ajossa siitä ei oo mitään hyötyä jos ei niin paljon
haittaaka :roll:
Paitsi talvella se on helkkarin kätevä :wink:
Lujaa Lada Laatua

Latagalleria
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

jäälle meinaan laittaa kyl tos entisessä ladas oli kyl se oli aika hyvä paitti se ei oikein kulkenu niin hyvi ku toi lukoton tai sit siin oli vaan kone hunompi
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Lukkoperähän on etenkin liikkeelle lähdettäessä liukkaalla hyvä. Kun molemmat pyörät vetää samanlailla eikä vain toinen puoli niin lähtee huomattavasti paremmin liikkeelle....
Avatar
maurichia
Viestit: 708
Liittynyt: 21.1.2005 14:11
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja maurichia »

osaako kukaa sanoo mist sais kitkalukon ``halvalla´´
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

maurichia kirjoitti:osaako kukaa sanoo mist sais kitkalukon ``halvalla´´
Ei mistään.
.
Avatar
pressa
Viestit: 10536
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

köyhänmiehen kitkan saat tehtyä siten että purat perästä näkyviin ne pikku rattaa ja niiden akseliin hakkaat pistepuikolla rupia ja vasaralla kopautat rattaat takaisin akselille sen jälkeen laitat öljyksi w100-120 peräöljyn jota raskaassakalustossa käytetään
nyt perä on lähes lukko mutta ei rikkoonnu asfaltillakaan ajosta eikä estä auto kääntymästä
Vastaa Viestiin