Erään ladan tarina..

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
glo

Erään ladan tarina..

Viesti Kirjoittaja glo »

Eli ostinpa eilen keskiviikkona (18.5.05) ensimmäisen ladani. Kyseessä on 2105 1500S, vm. -93. Mittarissa lukema 8800, ja huoltokirjaa (!) tutkailtuani päättelin mittarin kierähtäneen vain kerran ympäri (viimeinen merkintä tehty vuonna -97, jolloin suoritettu 60 000km huolto). Myyjä kertoi penkkejen olevan "kuulema hyväkuntoiset", no totuushan paljastui, kun otin myöhemmin päälliset pois, hyväkuntoinen ei kyllä vastannut penkkejen kuntoa, uusi olisi lähinnä oikea sana, penkeillä ei ilmeisesti ole istuttu kertaakaan ilman päällisiä. Ainoa vika mitä autossa on, on vuotava pakoputki (liitos katista taaksepäin), leimalle kesäkuussa. Suhteellisen siisti pelleiltään pari pienenpientä kukkaa siellä täällä (ovien alareunat tosin on tehty pakkelista). Hintaakin kertyi ko. autolle alle tuhat mummonmarkkaa. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ainakin uuden pakoputken ilman kattia (lähes 2x auton hinnasta tuollainen katti) ja azteekki vaihtuu DGAV weberiin, joka jäi taannoin käteen Escort Mk. II -projektista.
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Meinaatko saada ton vielä katsastuettua ilman kattia ja astek kaasutinta??. Jos saat niin joko on todella huolimaton katsastusinsinööri tai todella hyvät välit edelliseen :D .

Tossa voi käydä niin että lamda saa siipeensä ja ASTEEKKI JUMALA RANKAISEE :twisted: .
Lada rules
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Joo elikkäs eka kannattais hakea se leima, ja sitten vasta katti ja kaikki axtekkikilkkeet pois, ja taas ensi vuonna leimalle ne takaisin. Jos intoa moiseen riittää.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
glo

Viesti Kirjoittaja glo »

Siis ensin leimalle, sitten vasta osat vaihtoon. Kattiputkisto pidetään reservissä tulevia leimoja varten.
glo

Viesti Kirjoittaja glo »

Viikonlopun vilskeessä sitten laturi otti ja sippas, syylliseksi paljastui säädin/rele/hiilipaketti, johon oli toinen hiili sulanut kiinni. Uusi paketti on tällä hetkellä taskussa ja odottaa paikalleen pääsyä.
Vastaa Viestiin