hyvä korjaaja!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
'aatee'

hyvä korjaaja!

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

hommattiin 1700i lada ei kilvis eikä startti saanu virtaa. ruvettiin kattoo missä vika :?: vika löyty heti se tyyppi oli laittanu startin johon laturiin :lol: :D
ja sieltä ois saannu nappiksen ilmaseen mutta se jätkä oli purkanu koneesta nesteletkuja siis kaiken mikä tuli eteen!!! oli sisältä hieno vähä säällitti sitä ladaa ku oli sillain pilattu :( ei varmaa ois ollu pahakaan vika
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Tätähän mä oon aina sanonu, Ladan pahin vihollinen on edellinen omistaja.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

kyllÄ :!:
jos ei osaa korjata tarviiko sitä ruveta pilaamaan hyvä auto :?: :shock:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Hanna;)

Viesti Kirjoittaja Hanna;) »

Munkin ladan entinen omistaja on sekä mun että ladan pahin vihollinen! Syystä että se astetta fiksumpi kaveri oli katkassu apukuskin oven tiivisteen ovea vaihtaessaa.. Sieltähän on kaikki vedet valunu sisää ja nyt mul on semmonen proggis menossa että raaputtelen mädäntyneitä eristemassoja lattiasta!
Vastaa Viestiin