v Lada varaosakauppa Tallinnassa?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Jaska HKI

v Lada varaosakauppa Tallinnassa?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Missä on Lada varaosakauppa Tallinnassa? Oli muistaakseni topiikkia aikoinaan,että vanhassa kaupungissa pitäisi olla?Pitäis ostaa jotain sälää 110:aan.
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Vanhassa kaupungissa ei minun tietääkseni ole yhtään Lada-varaosamyymälää. Ja 110:een suoraan osia Tallinnassa (poislukien LadaEesti->kallis) hyllystä ei tietääkseni löydy kuin Pae-kadun myymälästä (Lasnamäki). Kunderi 15 tilaa osat odotettaessa (1-2tuntia) mutta sen kaverin kanssa kannattaa olla varovainen. (yritti vedättää mulla 110 takapuskurissa; maksatti alkuperäisestä mutta toi sellaisen "lokarimuovipuskurin). Muut myymälät myy pääasiassa kyllä kaikkiin muihin Ladoihin osia. Muuten Rakveressä (Statoilia vastapäätä) on hyvä tarjonta 110:een osia.

Nämä "mosseliikkeet" Tallinnassa myy myös kaikki Ladan osia:
(tässä on vain osa, useita löytyy lisäksi)

http://www.mosseliiga.ee/kauplused.html
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
olavi2101

Viesti Kirjoittaja olavi2101 »

:twiste suomi lisää kun puhut suomea Tallinnassa ostamassa jotain
puhut kyllä on halpa=eestin kielessä huono oikein tulisi sanoa odava
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

saako mistään tuning osaa Samaraan, kuten lexus valoja yms :D :twisted:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Lada-Jussi kirjoitti:saako mistään tuning osaa Samaraan, kuten lexus valoja yms :D :twisted:
tuolla Pae-kadun myymälässä olen nähnyt jotain Samaran tuuningosia; puskurit, tuuliohjaimia lasiin. Voi olla muutakin, en itse ole niitä noissa Viron liikkeissä edes katsellut.

Tuli muuten juuri palattua Tartosta, en kuitenkaan Ladalla liikkeellä. Matkalla tuli bongattua uutuuttaan kiiltevä venäläinen kuormuri, koitin ohittaessa katsella merkkiä, nokasta en ehtinyt lukea kuin "zmz".
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

:shock: Lada Jussi, kerhon Yli Päällikkö kyselee Lexus valoja... Katsoppas nyt hyvä Jussi, otitko oikean väriset pillerit aamulla :!: :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

samarai kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:saako mistään tuning osaa Samaraan, kuten lexus valoja yms :D :twisted:
tuolla Pae-kadun myymälässä olen nähnyt jotain Samaran tuuningosia; puskurit, tuuliohjaimia lasiin. Voi olla muutakin, en itse ole niitä noissa Viron liikkeissä edes katsellut.

Tuli muuten juuri palattua Tartosta, en kuitenkaan Ladalla liikkeellä. Matkalla tuli bongattua uutuuttaan kiiltevä venäläinen kuormuri, koitin ohittaessa katsella merkkiä, nokasta en ehtinyt lukea kuin "zmz".
lääkitys on tarkastettu ja lisäää pitää saada tuninkia :wink:

missähän pae katu on??

olisko kuormuri ollut GAZ koska lähinnä niissähän on käytetty noita ZMZ moottoreita ja siitä kai sit merkki.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

[quote="Lada-Jussi"]

missähän pae katu on??[quote]

Se sijaitsee Lasnamäen kaupunginosassa. Liike on lähellä Lasnamäen toria, Paeta ajettaessa keskustasta päin toria ennen vasemmalla puolella.
Vastaa Viestiin