Mittari nollilla

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Mittari nollilla

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Tänään taittui komea rivi nollia mittariin ja täyttyi samalla 300000 ajettua kilometriä. Juhlistan tilannetta vetämällä olutta hyväksi katsomani määrän naamaan.

Edellinen tasalukema 250000km oli heinäkuun 29 päivänä vuonna 2004 jolloin olin ladani kanssa Petroskoissa jonne on aikomus lähteä tänäkin kesänä.

Eli vuodessa on ladaan tullut 50000km mitä voitanee pitää jo kelvollisena suoritteena 26 vuotta vanhalle kapistukselle.

Ai joo. Iskunvaimentimet ovat edelleen alkuperäiset, kuten peräkin.
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3663
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Re: Mittari nollilla

Viesti Kirjoittaja AI »

Pöhö-Andrei kirjoitti:Ai joo. Iskunvaimentimet ovat edelleen alkuperäiset, kuten peräkin.
Ja kaikki muuko sitten on vaihtunut?
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

AUTOT ovat ajamista varten!
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Alkuperäistä lienee kaikku muu paitsi kone ja vaihteisto jotka menin typeryyttäni vaihtamaan, koneen isompaan ja vaihteiston 5-vaihteiseen. Kone (alkuperäinen) oli ajettu 270000 kun nostin sen ensimmäisen kerran pois paikoiltaan, aiemmin siihen ei ollut kuulemma ollut tarvetta. Ainostaan yksi pakoventtiili ole mennyt sitä ennen. Kori on alkuperäimem eli edes kaaria ei ole vaihdettu lokasuojista puhumattakaan. Helmat uusin vuosi sitten tosin niistäkin olisi selvinnyt pienellä paikkaukseslla mutta kun laatua tekee niin tämä oli väistämättä edessä. Ovien pintapelti oli myös vaihtolistalla mutta tämä luokiteltanee kulutusosaksi.

Tämä röhinä iskareista vain ja ainostaan siksi että kyllä ne venäläisetkin osat kestää ajaa ja varmasti noistakin kilometreistä yli puolet on ajettu täysin venäläisillä teillä, niin minun kuin edellistenkin omistajien toimesta.

Siinäpä on kokeiltavaa.

Ja ne kaljat vedän naamaani kaikesta vastustuksesta huolimatta.

Autot on todellakin tehty ajamista varten ja lada on ollut huoletomin ja varmin auto tähän astisista. Kertaakaan ei tielle ole jääty vaan aina ja uskollisesti on vaz-voimanpesä tuonut niin itsensa kuin omistajansa kotiin saakka vaikka yhden sylinterin voimin muiden kolmen ollessa enemmän ja vähemmän pois pelistä mäntävaurion johdosta.
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Tämä valaakin sopivasti uskoa aloittelevaan ladistiin, jolla ei ole vielä ladan käyttövarmuudesta hirveästi tietoa. Ilmeisesti hyvin pidettynä ja sopivasti mahdollisia vikoja kuullostellen ei tulla tällä laitteella tielle jäämään.
Vastaa Viestiin