Se on noiden aaltosulkeiden "vika". Mut joo oli kyllä jännää. Tais tulla vaan konerikko.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
En saa millään tota toimimaan mikä neuvoks? liitin toho vielä noi numerot ilman niitä sulkuja mutta ei. saattaa johtua ettei bsplayer pysty tuota toistamaan?? Eli mulla avaa Bsplayerillä
Esto_r kirjoitti:En saa millään tota toimimaan mikä neuvoks? liitin toho vielä noi numerot ilman niitä sulkuja mutta ei. saattaa johtua ettei bsplayer pysty tuota toistamaan?? Eli mulla avaa Bsplayerillä
Jepjep, Bsplayer ei taas vaihteeks ymmärrä streamin päälle mitään, joten koitappas ihan windows media playerilla, käynnistä--suorita--kirjoita wmplayer ja sieltä tiedosto -->"avaa URL" ja siihen pasteat ton osoitteen, toimii
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Kyllä Bsplayer mulla vaan kiltisti soitteli. Että en sitten tiedä...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
niin tolla LadaBarbie -pätkällä ei varsinaisesti ole "silleen" mitään tekemistä Ladan kanssa tms. Se on pieni otos Virossa pyörivästä "Lihtne elu" sarjasta, joka on formaatti samanlaisesta jenkkisarjasta, jossa kaksi kaupunkilaistyttöä menee maalle farmille "töihin". Ennen tota "Lada-ajelua" tytöt vietiin helikopterilla Tallinnasta Viljandin maaseudulle, jossa heidät jätettiin kopterista keskelle korpea metsätielle, jossa odotti Lada ja autossa kartta mihin pitää ajella. Noh, hyvinhän se lähti käyntiin..
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»