Tottakai tankkaisin asemalla, jossa saa bensaa mainitsemasi 6-8 snt halvempaa polttoainetta, mutta pointtini oli se (ilmeisesti epäselvästi sanottu), että en huomaa merkittäviä eroja bensiinin hinnoissa alueella, jolla itse tankkaan. Onneksi mm. Neste tarjoaa Plussa-kortilla "Heti-etuna" 2 snt:in alennuksen per litrasta.noose01 kirjoitti:Toisin kuin Sakke, et nyt ole asian ytimessä. parin sentin ero on ihan eri asia kuin joku 6-8cnt ero...nivailija kirjoitti:Tämä asioiden vääntö on loistavaa. Silti olen sitä mieltä, ettei se parin sentin ero täällä pk-seudulla ole mitenkään merkittävä säästö. Olen katsellut hintoja, niin ei täällä ole varsinaisia eroja.noose0 kirjoitti:
EDIT: Pitäisiköhän bensa keskustelut erottaa omaksi keskustelukseen, menee aika sivuun aiheesta
Onko Ladasta hyötyä?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
No se voi olla siellä "stadin sykkeessä" paljon mahdollista ettei edullista bensaa löydy lähimailtakaan. mutta aina se kannattaa laskea kannattaako bensa hakea muutaman kilometrin kauempaa jos sen saa halvemmalla
Misha-> sama juttu se on silloinkin kun on autoa myymässä ja odottelee että löytyy sopiva ostaja, aina niin vähän bensaa tankkiin kuin vain tarvitsee ettei mene auton mukana kallista bensaa.

Misha-> sama juttu se on silloinkin kun on autoa myymässä ja odottelee että löytyy sopiva ostaja, aina niin vähän bensaa tankkiin kuin vain tarvitsee ettei mene auton mukana kallista bensaa.

.
Re: Onko Ladasta hyötyä?
Hukkalämmön talteenottoa on Amerikassa mietitty Energiaministeriössä:Ladakeho kirjoitti: Auton moottori kehittää paljon hukkalämpöä, jota on näin energiakriisin pukatessa päälle sääli antaa harakoille... onkohan joku jo ehtinyt kehittää mitään kontseja hukkalämmön talteenottoon?
http://www.science.doe.gov/sbir/solicit ... 26_EE1.htm