1200 kansi vs. 1700 kansi erot
1200 kansi vs. 1700 kansi erot
Onko mitä eroa 1200 kannella verrattuna 1700 kanteen? Käykö sama kansipahvi imu/pakosarja venttiilikoko jne... Vaiko onko kyseessä sama peli?
Meinaan pitäisi tehdä "ruumiinavaus" 1700 myllyyn epäillyn pakoventtiilivian takia ja pitäisi varmaan etsiä leegoja ko projektiin.
Meinaan pitäisi tehdä "ruumiinavaus" 1700 myllyyn epäillyn pakoventtiilivian takia ja pitäisi varmaan etsiä leegoja ko projektiin.
Itse itselleni vastaten eipä ole juurikaan mitään paitsi palotilat aavistuksen leveämmät (n. 2mm). En keksinyt muuta eroa tähän hätään... Kunhan saan tiivisteet niin kasaan 2101 kannella, vanhasta otan keinut nokan ja nokkapukin. Imu/pakosarja vaihtuu myös vanhaan malliin kun tossa nykyisessä on kaiken maailman saasteenpoisto / kierrätysvirityksiä.
http://koti.mbnet.fi/t-5/Lada%20Niva/imu_pako.JPG
http://koti.mbnet.fi/t-5/Lada%20Niva/1200vs1700.JPG
http://koti.mbnet.fi/t-5/Lada%20Niva/imu_pako.JPG
http://koti.mbnet.fi/t-5/Lada%20Niva/1200vs1700.JPG
-
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Eli mitenhän äijän käy, onko tässä projektissa onnistumisen mahdollisuuttakaan? Eli meneekö nokka uudelleen ajoitukseen meinaan kun toi korkeusero 1.8mm?Pöhö-Andrei kirjoitti:1.7 kansi on valmiiksi 1.8mm matalampi kuin 1.2 koneessa ja valussa on hieman eroa siten että vahvikehitsauksia si tarvitse tehdä jos meinaa laskea enemmänkin. Eli se on silloitettu kanaviin jolloin myötämistä ei tapahdu vaikka paineet pytyissä nousisikin korkeiksi.
-
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Tuolla neljällä asteella ei juuri käytännön merkitystä ole mutta mukavampihan se tietenkin olisi jos nokka olisi juuri oikeassa kohdassa. Täällähän forumilla kaupattiin jokunen aika sitten näitä säätöpyöriä joilla ajoituksen sai kyllä satavarmasti kohdalleen.
Ja kyllä tuossa onnistumisen mahdollisuus on.
Ja kyllä tuossa onnistumisen mahdollisuus on.
Eiköhän tuo onnistu joo... Eikä tästä taida olla ko 75km niin ollaan nokikkain jos tulloo kiima siihen säätöpyörään...Pöhö-Andrei kirjoitti:Tuolla neljällä asteella ei juuri käytännön merkitystä ole mutta mukavampihan se tietenkin olisi jos nokka olisi juuri oikeassa kohdassa. Täällähän forumilla kaupattiin jokunen aika sitten näitä säätöpyöriä joilla ajoituksen sai kyllä satavarmasti kohdalleen.
Ja kyllä tuossa onnistumisen mahdollisuus on.