Ajoin autolla viimeksi perjantaina, jolloin se pestiin painepesurilla. Auto jäi käsijarrun varaan parkkiin. Nyt kun yritin lähteä liikkeelle, auto ei suostunut hievahtamaankaan. Käsijarru ei irrota. Kahva tuntuu liikkuvan normaalin oloisesti. Kokeilin hinata autoa pakettiautolla, mutta takapyörät pysyivät lukossa. Mikä avuksi? Autolla pitäisi lähteä viikonloppuna Venäjälle.
Kun yritin lähteä liikkeelle, tuntui, että jarrut on todella jumissa. Ykkönen päällä, reilusti kaasua ja kytkintä ylös, niin kytkimen kuumenemisen haju tuntui kauas. Kuinkas paljon voimaa kardaani ja perä kestävät?
Entäs jos ei irtoa iltapäivälläkään?
Viimeksi muokannut XXX, 18.10.2005 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hellempi konsti on ottaa rengas pois ja vasaralla muutava terävä napautus rumpuun niin kengät irtoaa
jos taas vaijerista johtuvaa niin pelkkä käsin kuorien heiluttaminen auttaa
pressa kirjoitti:hellempi konsti on ottaa rengas pois ja vasaralla muutava terävä napautus rumpuun niin kengät irtoaa
jos taas vaijerista johtuvaa niin pelkkä käsin kuorien heiluttaminen auttaa
Ja jos vanteet ovat mallia IN RUST WE TRUST eli ei enää missään helmikunnossa, siis eikun lekaa vaan suoraan vanteeseen jarrurummun kohdalle, näin tehden ei myöskään rumpu halkea niin helposti
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vasen puoli irtosi melko helposti vasaralla koputtetelemalla. Oikea puoli ei irronnut, vaikka löin melko lujaakin. Kun kokeilin ajaa, niin oikea pyörä tuli nahkoineen, ei meinannutkaan pyöriä. Mikä neuvoksi? Pitääkö alkaa avaamaan rumpua?
Juu, ei sitä naputella kannata, jos on vanne välissä niin voi mojauttaa ihan perkuleen kovaa, ja kyllä lähtee...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -