kyllä ne mullakin nousee melkein tasalle..
onko pattipää vai tasapää männät?
2000 tc
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
en tiedä niitten oikeaa nimitystä mut lovet on ventiileille.. ja nyt kun otin tulpan pois ja ja kiepautin sillee et 1 mäntä oli yläällä ja jako kohallee ni se rupes pelittää eli tuhannet kiitokset sinulle.. mutta se vaan ihmetyttää nyt et miks se siimapyörä kusee sen merkin kans et oonko mä voinu laittaa sen jotenki väärin??
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
- Lada_Racing
- Viestit: 176
- Liittynyt: 24.9.2003 11:16
- Paikkakunta: Seinäjoki
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
- Lada_Racing
- Viestit: 176
- Liittynyt: 24.9.2003 11:16
- Paikkakunta: Seinäjoki
Toivottavasti eivät ole venat ottaneet kipeää... Saattapi lautanen pudota ja se siitä sitten.
2-litraisissa on tasapäiset männät (paitsi 130 ja 125 Ritmo), 1,8:ssa pienellä patilla, 1,6:ssa isompi patti. Ja 1,6:ia on ainakin 3:lla erikokoisella patilla. Sitten vielä turbo-cromasta löytyy monttu männästä.
Männät tosiaan tulevat huomattavasti lähemmäs kantta mitä ladan koneissa. Omassa tulee jopa hieman yli lohkon tason. Noissa männissäkin on pieniä eroja puristuskorkeuksissa.
2-litraisissa on tasapäiset männät (paitsi 130 ja 125 Ritmo), 1,8:ssa pienellä patilla, 1,6:ssa isompi patti. Ja 1,6:ia on ainakin 3:lla erikokoisella patilla. Sitten vielä turbo-cromasta löytyy monttu männästä.
Männät tosiaan tulevat huomattavasti lähemmäs kantta mitä ladan koneissa. Omassa tulee jopa hieman yli lohkon tason. Noissa männissäkin on pieniä eroja puristuskorkeuksissa.
Vauhdin tae - alamäki