fso:n laatikko neliö lamppuiseen

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
suru

fso:n laatikko neliö lamppuiseen

Viesti Kirjoittaja suru »

Minulla olis fso:n -88 5 lovinen laatikko,jonka laittaisin neliö lamppuiseen-90:seen. Huomasin että kytkin kopan saisi vaihdettua,mutta oliko mitään muuta erillaista? välitykset?kardaanin sovitus?nopeusmittarin vaijeri? kytkinakseli?
Avatar
IL02
Viestit: 348
Liittynyt: 25.9.2003 21:16

Viesti Kirjoittaja IL02 »

Kokemusta asiasta ei ole, mutta olen ollut siina kasityksessa etta poloneesin vaihteisto on kestavyydeltan yleisesti ottaen huonompi kuin ladan vastaava ja sen takia poloneeseihin on vaihdettu usein paremman kestavyyden ja helpomman saatavuuden takia Ladan vaihteisto.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
KGBMafia

Viesti Kirjoittaja KGBMafia »

siihenpitää vaihtaa kytkin koppa ja karttaanin kiinnike holkki.ja laatikon kiinnityksen joutuu muuttaan.
Avatar
FSO
Viestit: 235
Liittynyt: 1.7.2005 21:39
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSO »

Sanovat nopeusmittarin pyörivän vaihdon jälkeen väärään suuntaan, joten siltä osin on eroavaisuutta. Välitykset suhteellisen lähellä Ladan välityksiä. Ja tuo laatumaininta on ihan totta, FSO:n vaihteisto on sangen p*****stä.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja

1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Vastaa Viestiin