fso:n laatikko neliö lamppuiseen
fso:n laatikko neliö lamppuiseen
Minulla olis fso:n -88 5 lovinen laatikko,jonka laittaisin neliö lamppuiseen-90:seen. Huomasin että kytkin kopan saisi vaihdettua,mutta oliko mitään muuta erillaista? välitykset?kardaanin sovitus?nopeusmittarin vaijeri? kytkinakseli?
Kokemusta asiasta ei ole, mutta olen ollut siina kasityksessa etta poloneesin vaihteisto on kestavyydeltan yleisesti ottaen huonompi kuin ladan vastaava ja sen takia poloneeseihin on vaihdettu usein paremman kestavyyden ja helpomman saatavuuden takia Ladan vaihteisto.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Sanovat nopeusmittarin pyörivän vaihdon jälkeen väärään suuntaan, joten siltä osin on eroavaisuutta. Välitykset suhteellisen lähellä Ladan välityksiä. Ja tuo laatumaininta on ihan totta, FSO:n vaihteisto on sangen p*****stä.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.